Model 3D
Technik realizacji nagrań

Zasób interaktywny dostępny pod adresem https://zpe.gov.pl/a/Dbjcbxt6w
Model 3 D przedstawia konsoletę analogową.
Konsoleta znajduje się na stoliku we wnętrzu studia nagrań z dużymi kolumnowymi głośnikami. Obok konsolety leży mikrofon. Naprzeciwko stolika z konsoletą znajduje się okno. Widać przez nie gitarzystkę i wokalistkę w części studia przeznaczonej dla nagrywających muzyków.
Z lewej strony ekranu za pomocą przycisku można wyświetlić okienko z tekstem: Technik realizacji nagrań. Konsoleta analogowa. Konsoleta analogowa to urządzenie dźwiękowe, które pozwala na miksowanie i kontrolowanie dźwięku podczas koncertów, wydarzeń na żywo, sesji nagraniowych i innych sytuacji, gdzie jakość dźwięku jest kluczowa. Jest to duża i masywna konstrukcja, która zajmuje wiele przestrzeni. Posiada wiele kanałów wejściowych, z których każdy może obsługiwać źródło dźwięku, takie jak mikrofony, instrumenty muzyczne, źródła odtwarzające dźwięk itp. Każdy kanał ma osobne regulatory, które pozwalają na kontrolę poziomu sygnału, wzmocnienie (gain), korekcję tonalną (equalizer) oraz inne parametry. Głównym zadaniem konsolety analogowej jest miksowanie dźwięku. Realizacja Octopus VR. W celu wypróbowania trybu AR użyj kompatybilnego z ARCore telefonu z systemem Android oraz przeglądarką Chrome v79+ i włącz WebXR AR Module w zakładce chrome://flags.
Model 3D obraca się za pomocą przytrzymania lewego przycisku myszy i wykonywania ruchów myszką.
Na modelu 3D konsolety analogowej można klikać jej poszczególne elementy:
Wskaźniki pomiaru dźwięku.
Wskaźniki głośności dźwięku.
Panel głównego sterowania.
Sekcja monitoringu zero zero jeden.
Panel nagrywania.
Sekcja wysyłek AUX.
Głośność każdego kanału.
Panel kontrolny zero zero jeden.