Rodzaje i charakterystyka usług gastronomicznych
HGT.11. Organizacja usług gastronomicznych - Technik usług kelnerskich 513102
Netografia i bibliografia
Netografia
Źródło: dostępny w internecie: Strona internetowa Savoir-vivre. Życie składa się ze szczegółów, Sposoby serwowania potraw w restauracji, http://www.savoir-vivre.com.pl/?sposoby-serwowania-potraw-w-restauracji,313 [dostęp 30.11.2021].
Źródło: dostępny w internecie: Strona internetowa czasopisma "Restauracja. Pismo biznesu gastronomicznego", www.e-restauracja.com [dostęp 30.11.2021].
Źródło: dostępny w internecie: Strona internetowa Poradnik restauratora, www.poradnikrestauratora.com [dostęp 30.11.2021].
Źródło: dostępny w internecie: Strona internetowa Gastrona.pl. Portal Gastronomiczny, www.gastrona.pl [dostęp 30.11.2021].
Źródło: dostępny w internecie: Strona internetowa Savoir-vivre. Życie składa się ze szczegółów, Uroczyste przyjęcia wieczorne - materiał z 1937 r., http://www.savoir-vivre.com.pl/?uroczyste-przyjecia-wieczorne-%E2%80%93-material-z-1937-r.,472 [dostęp 30.11.2021].
Źródło: dostępny w internecie: Strona internetowa Savoir-vivre. Życie składa się ze szczegółów, Miejsce gospodarza przy stole, http://www.savoir-vivre.com.pl/?miejsca-gospodarzy-przy-stole,888 [dostęp 30.11.2021].
Źródło: dostępny w internecie: Strona internetowa Salerezerwacje.pl, Organizacja czasu wolnego w trakcie konferencji, https://salerezerwacje.pl/artykuly/organizacja-czasu-wolnego-w-trakcie-konferencji [dostęp 30.11.2021].
Źródło: dostępny w internecie: Strona internetowa Wynajmijzmywarkę.pl, Obsługa klienta w restauracji krok po kroku, https://wynajmijzmywarke.pl/blog/obsluga-klienta-w-restauracji-krok-po-kroku/ [dostęp 30.11.2021].
Źródło: dostępny w internecie: Strona internetowa Expondo. Inspiracje, Obowiązki kelnera i zasady kelnerskiego savoir vivre, https://www.expondo.pl/inspiracje/obowiazki-kelnera/ [dostęp 30.11.2021].
Źródło: dostępny w internecie: Strona internetowa 101. DLA GASTRONOMII I HOTELI, Kelnerski savoir vivre, https://dla-gastronomii.pl/porady/kelnerski-savoir-vivre [dostęp 30.11.2021].
Źródło: dostępny w internecie: Blog gastrro.pl blog gastronomiczny, Zarządzanie salą w rozwijającej się gastronomii, https://www.gastrro.pl/blog/zarzadzanie-sala-w-rozwijajacej-sie-gastronomii/ [dostęp 30.11.2021].
Źródło: dostępny w internecie: Strona internetowa LRS, Profesjonalna obsługa kelnerska - jakie są obowiązki kelnera?, https://www.lrspoland.pl/profesjonalna-obsluga-kelnerska-jakie-sa-obowiazki-kelnera/ [dostęp 30.11.2021].
Źródło: dostępny w internecie: Strona internetowa z e-book, Moduł VII. Zastawa i bielizna stołowa, https://zsckrjablon.pl/wp-content/uploads/2020/04/25_7.1_PUG_tresc.pdf, Plik pdf o rozmiarze 968 KB w języku polskim. [dostęp 2022].
Bibliografia
Aldona Janasik, Dorota Zarczuk, Sztuka usługiwania. Jak być dobrym kelnerem, CeDeWu, Warszawa 2020.
Waldemar Klucha, Instruktaż stanowiskowy BHP na stanowisku kelnera (e‑book), Wiedza i Praktyka, 2014.
Danuta Ławniczak, Renata Szajna, Obsługa kelnerska. Podręcznik część 1, WSiP, Warszawa 2013.
Danuta Ławniczak, Renata Szajna, Obsługa kelnerska. Podręcznik część 2, WSiP, Warszawa 2014.
Halina Makała, Sławomir G. Łuczak, Usługi gastronomiczne w centrach handlowych Warszawy, „Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Turystyki i Języków Obcych w Warszawie. Turystyka i Rekreacja” 19.1, 2017, str. 213‑227.
Jan Mołoniewicz, Menedżer w gastronomii, część 1, MOJA Consulting, Warszawa 2017.
Jan Mołoniewicz, Menedżer w gastronomii, część 2, MOJA Consulting, Warszawa 2020.
Jolanta Nowak‑Wicherska, Wnętrza w gastronomii. Poradnik przede wszystkim dla osób otwierających swój biznes, Euro Pilot, Warszawa 2019.
Dominik Orłowski, Magdalena Woźniczko, Organizacja gastronomii hotelowej na przykładzie hotelu MARRIOTT w Warszawie, „Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Turystyki i Języków Obcych w Warszawie. Turystyka i Rekreacja” z. 2, 2016, s. 35‑56.
Renata Szajna, Danuta Ławniczak, Alina Ziaja, Obsługa gości (konsumentów), część 1, REA, Warszawa 2007.
Renata Szajna, Danuta Ławniczak, Alina Ziaja, Obsługa gości (konsumentów), część 2, REA, Warszawa 2008.
Renata Szajna, Danuta Ławniczak, Alina Ziaja, Organizowanie usług kelnerskich, WSiP, Warszawa 2015.
Renata Szajna, Danuta Ławniczak, Alina Ziaja, Usługi kelnerskie, WSiP, Warszawa 2015.