RUl8eB8ihcgFE1
Źródło: Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ćwiczenie 1

Ułóż puzzle.t30Ułóż puzzle.

RNImHo80VS1Wj
Źródło: Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
R1M4r0maGJCJz
Przeczytaj opis i zaznacz właściwą odpowiedź. Opis: Troje dzieci w strojach kąpielowych oblewa wodą z wiaderek mężczyznę w średnim wieku. Wszyscy się śmieją. Dzieci i dorosły: Możliwe odpowiedzi: 1. bawią się, 2. pracują, 3. dokuczają sobie nawzajem
Źródło: Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Polecenia uzupełniającegreenwhite
t30
t31
t32
t33
Ćwiczenie 2

Znajdź zabawki, które zgubiły dzieci.t34Znajdź zabawki, które zgubiły dzieci.

Hania: Moja ulubiona zabawka ma kilka elementów. Można je łączyć ze sobą i tworzyć różne budowle.
Staś: Moja zabawka jest czerwona, ma koła i jeździ.
Zosia: Moja zabawka jest miękka, miła w dotyku i można ją przytulać.
t34.1Hania: Moja ulubiona zabawka ma kilka elementów. Można je łączyć ze sobą i tworzyć różne budowle.
Staś: Moja zabawka jest czerwona, ma koła i jeździ.
Zosia: Moja zabawka jest miękka, miła w dotyku i można ją przytulać.

R1S2RKXNXLIcj
Źródło: Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
RwzuAoSqZn9z9
Połącz w pary opisy z odpowiednimi zabawkami. składają się z różnych elementów, które można łączyć ze sobą i tworzyć różne budowle Możliwe odpowiedzi: 1. klocki, 2. zabawkowy wóz strażacki, 3. pluszowy miś jest czerwony, ma koła i jeździ Możliwe odpowiedzi: 1. klocki, 2. zabawkowy wóz strażacki, 3. pluszowy miś jest miękki, miły w dotyku i można go przytulać Możliwe odpowiedzi: 1. klocki, 2. zabawkowy wóz strażacki, 3. pluszowy miś
Źródło: Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Polecenia uzupełniającegreenwhite
t34
t34.1
t35
t36
t37
t38
Ćwiczenie 3

Połącz w pary zdjęcia z nazwami instrumentów muzycznych.t39Połącz w pary zdjęcia z nazwami instrumentów muzycznych.

R1ItyPqPjOnay
Źródło: Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
RDbpHnSY5QHfJ
Połącz w pary opisy instrumentów z ich nazwami. skrzypce Możliwe odpowiedzi: 1. duży instrument z klawiszami, 2. instrument drewniany, w który należy dmuchać i zakrywać odpowiednie otwory, 3. instrument smyczkowy, opierany przez muzyka o ciało, 4. instrument smyczkowy, trzymany podczas grania pod podbródkiem, 5. duży istrument z dużą ilością strun wiolonczela Możliwe odpowiedzi: 1. duży instrument z klawiszami, 2. instrument drewniany, w który należy dmuchać i zakrywać odpowiednie otwory, 3. instrument smyczkowy, opierany przez muzyka o ciało, 4. instrument smyczkowy, trzymany podczas grania pod podbródkiem, 5. duży istrument z dużą ilością strun flet Możliwe odpowiedzi: 1. duży instrument z klawiszami, 2. instrument drewniany, w który należy dmuchać i zakrywać odpowiednie otwory, 3. instrument smyczkowy, opierany przez muzyka o ciało, 4. instrument smyczkowy, trzymany podczas grania pod podbródkiem, 5. duży istrument z dużą ilością strun harfa Możliwe odpowiedzi: 1. duży instrument z klawiszami, 2. instrument drewniany, w który należy dmuchać i zakrywać odpowiednie otwory, 3. instrument smyczkowy, opierany przez muzyka o ciało, 4. instrument smyczkowy, trzymany podczas grania pod podbródkiem, 5. duży istrument z dużą ilością strun fortepian Możliwe odpowiedzi: 1. duży instrument z klawiszami, 2. instrument drewniany, w który należy dmuchać i zakrywać odpowiednie otwory, 3. instrument smyczkowy, opierany przez muzyka o ciało, 4. instrument smyczkowy, trzymany podczas grania pod podbródkiem, 5. duży istrument z dużą ilością strun
Źródło: Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
t39
Ćwiczenie 4

Uzupełnij treść zaproszenia, przeciągając teksty z ramki na właściwe miejsca.t39.1Uzupełnij treść zaproszenia, przeciągając teksty z ramki na właściwe miejsca.

RViOk2N3BuU11
Źródło: Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Polecenia uzupełniającegreenwhite
t39.1
t39.2
t39.3
t39.4
t39.5
t39.6
t39.7