Ilustracja przedstawia twarz dziewczynki o imieniu Mia w kółeczku oraz słowa, które wypowiada: Books and films are super cool. Today at school we are talking about our favourite ones. And what books and films do you like most? Książki i filmy są super fajne. Dzisiaj w szkole opowiadamy o swoich ulubionych. A ty jakie książki i filmy lubisz najbardziej?
Ilustracja przedstawia twarz dziewczynki o imieniu Mia w kółeczku oraz słowa, które wypowiada: Books and films are super cool. Today at school we are talking about our favourite ones. And what books and films do you like most? Książki i filmy są super fajne. Dzisiaj w szkole opowiadamy o swoich ulubionych. A ty jakie książki i filmy lubisz najbardziej?
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ilustracja przedstawia salę klasową, w której znajdują się dzieci w ławkach: Emily, Olivia, Mia, Patrick oraz pani Crow stojąca naprzeciw nich. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Pomiędzy bohaterami dochodzi do dialogu zapisanego w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. Z lewej strony ilustracji znajduje się grafika mikrofonu oraz napis LISTEN . W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia salę klasową, w której znajdują się dzieci w ławkach: Emily, Olivia, Mia, Patrick oraz pani Crow stojąca naprzeciw nich. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Pomiędzy bohaterami dochodzi do dialogu zapisanego w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. Z lewej strony ilustracji znajduje się grafika mikrofonu oraz napis LISTEN . W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Ms Crow: Hello everyone! Are you ready to tell us abouttell us abouttell us about your favourite books and films?
Children: Yes, we are!
RrzZiViyQMBcG
Ilustracja przedstawia salę klasową, w której znajdują się dzieci w ławkach: Emily, Olivia, Patrick oraz pani Crow, stojąca przed nimi. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Za panią na tablicy ukazano statek piracki. Obok tablicy stoi Mia w czapce pirata. Pomiędzy bohaterami dochodzi do dialogu zapisanego w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. Z lewej strony ilustracji znajduje się grafika mikrofonu oraz napis LISTEN . W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia salę klasową, w której znajdują się dzieci w ławkach: Emily, Olivia, Patrick oraz pani Crow, stojąca przed nimi. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Za panią na tablicy ukazano statek piracki. Obok tablicy stoi Mia w czapce pirata. Pomiędzy bohaterami dochodzi do dialogu zapisanego w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. Z lewej strony ilustracji znajduje się grafika mikrofonu oraz napis LISTEN . W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: I like books and films about piratespirates (pirate)pirates.
Emily: Pirates are cool!
Mia: Yes! Pirates sailsailsail big shipsships (ship)ships. Pirates have got treasuretreasuretreasure and goldgoldgold and…
Patrick: … pirates have got parrotsparrots (parrot)parrots! Parrots can talktalktalk!
R1exTkzBrEnzi1
Ilustracja przedstawia salę klasową, w której znajdują się dzieci w ławkach: Emily, Mia, Patrick oraz pani Crow stojąca przed nimi. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Za panią na tablicy ukazano kocioł, z którego ulatnia się zielony dymek. Obok tablicy stoi Olivia w czapce czarodzieja. Pomiędzy bohaterami dochodzi do dialogu zapisanego w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. Z lewej strony ilustracji znajduje się grafika mikrofonu oraz napis LISTEN .
Ilustracja przedstawia salę klasową, w której znajdują się dzieci w ławkach: Emily, Mia, Patrick oraz pani Crow stojąca przed nimi. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Za panią na tablicy ukazano kocioł, z którego ulatnia się zielony dymek. Obok tablicy stoi Olivia w czapce czarodzieja. Pomiędzy bohaterami dochodzi do dialogu zapisanego w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. Z lewej strony ilustracji znajduje się grafika mikrofonu oraz napis LISTEN .
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Ms Crow: What books do you like, Olivia?
Olivia: I like books about wizardswizards (wizard)wizards and witcheswitches (witch)witches.
Ms Crow: What can they do?
Olivia: Wizards and witches can do magic tricksdo magic tricks (do a magic trick)do magic tricks.
Ms Crow: Oh, amazing!
Olivia: Witches and wizards know magic spellsknow magic spells (know magic spell)know magic spells. And they can make magic potionsmagic potions (magic potion)magic potions They have super powerssuper powers (super power)super powers!
R1O35HoIQCAyp1
Ilustracja przedstawia salę klasową, w której znajdują się dzieci w ławkach: Emily, Olivia, Mia oraz pani Crow stojąca przed nimi. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Za panią na tablicy ukazano zamek królewski oraz dwa konie, na których siedzą król i królowa. Obok tablicy stoi Patrick w koronie i pelerynie. Pomiędzy bohaterami dochodzi do dialogu zapisanego w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. Z lewej strony ilustracji znajduje się grafika mikrofonu oraz napis LISTEN .
Ilustracja przedstawia salę klasową, w której znajdują się dzieci w ławkach: Emily, Olivia, Mia oraz pani Crow stojąca przed nimi. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Za panią na tablicy ukazano zamek królewski oraz dwa konie, na których siedzą król i królowa. Obok tablicy stoi Patrick w koronie i pelerynie. Pomiędzy bohaterami dochodzi do dialogu zapisanego w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. Z lewej strony ilustracji znajduje się grafika mikrofonu oraz napis LISTEN .
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Ms Crow: What films do you like, Patrick?
Patrick: I like films about kingskings (king)kings and queensqueens (queen)queens. Kings and queens have got crownscrowns (crown)crowns. And they have got horseshorses (horse)horses.
Ms Crow: Can kings and queens riderideride horses?
Patrick: Yes, they can. Look at this! Kings and queens live in big castlescastles (castle)castles.