Posłuchaj piosenki.tooltipid21Posłuchaj piosenki.

tooltipid21
tooltipid21.1
RGtJ1VlVLnyNW
Nagranie piosenki o pogodnym nastroju, szybkim tempie i powtarzalnym rytmie.

„Lubię jeździć na rowerze”tooltipid21.1„Lubię jeździć na rowerze”

1:
Wstaję rano i wyruszam
Na wyprawę z rodzicami.
Siostrę, brata też zapraszam,
Pojedziemy rowerami.
Przez ulicę, polem, lasem,
A na głowach mamy kaski.
By bezpiecznie jeździć razem
Zakładamy też odblaski.

Ref:
Hej! Na rower wsiadam śmiało.
Tak! To świetna jest zabawa.
Przygód będę mieć niemało,
Rower to jest super sprawa.

2:
Rozglądamy się uważnie
I przepisów przestrzegamy,
Zachowuję się poważnie,
Gdy ulicę przekraczamy.
Nie jeździmy po chodniku,
Zawsze ścieżką rowerową.
W rowerowym ekwipunku
Musi być butelka z wodą.

Ref:
Hej! Na rower wsiadam śmiało.
Tak! To świetna jest zabawa.
Przygód będę mieć niemało,
Rower to jest super sprawa.

Trudne słowabluewhite
Polecenie 1

Posłuchaj pierwszej zwrotki piosenki, a następnie powtarzaj głośno jej słowa. Odtwórz nagranie utworu i śpiewaj pierwszą zwrotkę piosenki samodzielnie lub wspólnie z innymi dziećmi.tooltipid22Posłuchaj pierwszej zwrotki piosenki, a następnie powtarzaj głośno jej słowa. Odtwórz nagranie utworu i śpiewaj pierwszą zwrotkę piosenki samodzielnie lub wspólnie z innymi dziećmi.

Polecenie alternatywne dla niesłyszącychgreenwhite
Polecenie 2

Posłuchaj refrenu piosenki, a następnie powtarzaj głośno jego słowa. Odtwórz nagranie utworu i śpiewaj pierwszą zwrotkę oraz refren samodzielnie lub wspólnie z innymi dziećmi. W ten sam sposób naucz się śpiewać drugą zwrotkę piosenki.tooltipid23Posłuchaj refrenu piosenki, a następnie powtarzaj głośno jego słowa. Odtwórz nagranie utworu i śpiewaj pierwszą zwrotkę oraz refren samodzielnie lub wspólnie z innymi dziećmi. W ten sam sposób naucz się śpiewać drugą zwrotkę piosenki.

Polecenie alternatywne dla niesłyszącychgreenwhite
Polecenie 3

Zaśpiewaj piosenkę samodzielnie lub wspólnie z innymi dziećmi. Śpiewając, wykonuj ruchy i gesty, które ilustrują to, o czym śpiewasz.tooltipid24Zaśpiewaj piosenkę samodzielnie lub wspólnie z innymi dziećmi. Śpiewając, wykonuj ruchy i gesty, które ilustrują to, o czym śpiewasz.

Polecenie alternatywne dla niesłyszącychgreenwhite
Polecenie 4

Na podstawie piosenki opisz sposób, w jaki należy przygotować się do jazdy rowerem.tooltipid25Na podstawie piosenki opisz sposób, w jaki należy przygotować się do jazdy rowerem.

Pokaż odpowiedźgreenwhite
tooltipid22
tooltipid23
tooltipid24
tooltipid25
tooltipid26
ekwipunek
ekwipunek

ekwipunekR1LV2NVNEgRKFekwipunek

zestaw przedmiotów, które mogą być przydatne do wykonywania danej czynności, np. podczas wycieczki rowerowejR1KBSprLgyIfrzestaw przedmiotów, które mogą być przydatne do wykonywania danej czynności, np. podczas wycieczki rowerowej