Gra edukacyjna “Analiza wydruku z urządzenia do sterylizacji” rozpoczyna się ekranem startowym. Klikając przycisk Start gracz przechodzi się do opisu celów i zasad gry. Między tymi ekranami przechodzi się klikając przycisk Dalej.
W części Wybór postaci jest możliwość stworzenia postaci, którą użytkownik będzie grać. Można kreować jej wygląd, zmieniając: płeć, okulary, uczesanie, karnację i ubranie, klikając ikonę osoby i przyciski Następny element i Poprzedni element. Klikając przycisk Wstecz można wrócić do wyboru postaci: kobieta, mężczyzna. Po dokonaniu wyboru przechodzi się do ekranu rozpoczynającego grę, klikając przycisk Dalej.
Każdy tekst oznaczony ikoną Włącz/wyłącz dźwięk jest czytany przez lektora. Gracz ma możliwość wielokrotnego odsłuchania nagrania.
Zadaniem gracza jest kontrola integralności bariery sterylnej i dopuszczenie narzędzi do użytku lub przekazanie do ponownej dezynfekcji lub pakowania.
Gra edukacyjna składa się z trzech poziomów, które gracz przechodzić będzie kolejno. Rozpoczynając grę, użytkownik ma dwa życia, gdy udzieli nieprawidłowej odpowiedzi, traci jedno życie i wraca do tego samego pytania. Po utracie wszystkich żyć, gracz wraca do początku rozgrywanego etapu. Za każdą prawidłową odpowiedź gracz otrzyma w pierwszej próbie 3 punkty, w drugiej próbie 1 punkt.
Na ekranie Menu znajdują się wszystkie poziomy gry. Na początku aktywny jest jedynie poziom pierwszy. Klikając w niego, gracz rozpoczyna rozgrywkę. Na ekranie przycisk Wstecz umożliwia powrót do celów i zasad gry.
Na ekranie rozpoczynającym poziom znajduje się opis sytuacji oraz przycisk Dalej. Każda sytuacja przedstawiona jest w dwóch częściach: wstęp i pytanie, pomiędzy którymi przechodzi się, klikając przycisk Dalej. Gracz przechodzi na poziomie pierwszym 5 sytuacji, na następnych 6 sytuacji, które pojawiać się będą kolejno. Kolejność wyświetlania sytuacji jest losowa. Zadaniem gracza jest wskazanie prawidłowej odpowiedzi. Po kliknięciu na wybrany obiekt (tekst, grafika, punkt aktywny), pojawia się przycisk Sprawdź. Klikając go gracz otrzymuje informację czy odpowiedział poprawnie czy popełnił błąd. Pojawia się przycisk Dalej, który umożliwia przejście do kolejnego pytania.
Po udzieleniu odpowiedzi, przechodzi się do ekranu podsumowującego poziom, na którym znajduje się informacja zwrotna oraz przycisk OK umożliwiający powrót do ekranu Menu.
W zależności od tego, czy gracz ukończył poziom czy nie, aktywne są inne przyciski. Po ukończeniu poziomu pierwszego, aktywny jest on oraz drugi. W przeciwnym wypadku aktywny pozostaje jedynie poziom pierwszy. Analogicznie jest po przejściu kolejnych etapów - odpowiednie przyciski stają się aktywne. Klikając w przycisk wybranego poziomu, gracz rozpoczyna rozgrywkę. Na ekranie przycisk Wstecz umożliwia powrót do celów i zasad gry.
W grze edukacyjnej pojawiają się elementy zaskoczenia, oznaczone ikoną gwiazdki, w postaci sytuacji nietypowych, za rozwiązanie których gracz otrzymuje 5 punktów.
Na ekranie kończącym grę jest informacja o liczbie zdobytych punktów oraz przycisk Zagraj ponownie umożliwiający przejście do ekranu startowego.
R16bLdsWtF7vP
RfcdymxBIsAtw
RxXboni5FRMPR1
Ćwiczenie 1
R14Ohq41WPwDV2
Ćwiczenie 2
R1FTAlxH21AEH2
Ćwiczenie 3
R16E54UZVCIG62
Ćwiczenie 4
R13LdNEENMHP72
Ćwiczenie 5
RtZaxDffAW2Gl1
Ćwiczenie 6
RAtsAM077AqvD2
Ćwiczenie 7
R1RSqPMqb5MGH2
Ćwiczenie 8
RBSKEZ6FWll7U2
Ćwiczenie 9
R1a516VuJM3Jr3
Ćwiczenie 10
RhLccZZac7Nij2
Ćwiczenie 11
R19UzFwDJihdv3
Ćwiczenie 12
R1bWiYN97TFdw1
Ćwiczenie 13
R121Bu94YEN6c2
Ćwiczenie 14
RVeEXNZfHX4CL2
Ćwiczenie 15
RvEtGCzKRFS5H2
Ćwiczenie 16
Ruq5VsKFX9zZM1
Ćwiczenie 17
RNdGLUYtcGcYY2
Ćwiczenie 18
R1KuqYxh4mIWD2
Ćwiczenie 19
RMwcvUGtQtNew3
Ćwiczenie 20
Powiązane ćwiczenia
4. Etykieta (plomba sterylizacyjna)
Wstaw tekst na ilustrację
4. Etykieta (plomba sterylizacyjna)
R1LhFDwn8S1hh21
R1avlx9SBdt9L2
8. Testy i wskaźniki do procesów mycia, dezynfekcji oraz sterylizacji
Grupuj elementy
8. Testy i wskaźniki do procesów mycia, dezynfekcji oraz sterylizacji