Animacja
Napisz program symulujący grę w wisielca.
Specyfikacja:
Założenia:
nie rysuj szubienicy – liczbę szans przechowuj w zmiennej;
komputer losuje słowo z wcześniej przygotowanej tablicy;
gracz zgaduje słowo poprzez wprowadzanie kolejnych liter;
gra kończy się, gdy gracz zgadnie słowo w całości lub gdy zabraknie mu szans.
Dane:
slowa
– tablica łańcuchów znakówliczbaBledow
– liczba naturalna dodatnia
Wynik:
Program w przypadku podania przez użytkownika litery występującej w słowie będzie wyświetlał niepełny napis uzupełniony o podaną literę lub odejmował pozostałe szanse w przypadku litery niewystępującej w danym słowie.
Porównaj swoje rozwiązanie z programem przedstawionym w filmie.
Kod programu zaprezentowanego w filmie:
Zaimplementuj algorytm wyszukujący w zadanym przez użytkownika ciągu znaków wszystkie podciągi o zadanej długości, w których wszystkie litery są różne.
Specyfikacja:
Dane:
ciagZnakow
– łańcuch znakówdlPodlancucha
– liczba naturalna; zmienna typu int
Wynik:
Program na wyjściu standardowym wypisze podciągi o zadanej długości, w których wszystkie litery są różne.
Porównaj swoje rozwiązanie z animacją.