AU.42.2 Organising activities connected to marketing and sales of clothing
Organizing a fashion show
1. Film in the standard version.
RV7u6bsb7vPTh1
The film takes place in a fashion promotion company. A fashion promotion specialist is working in the office. The owner of a clothes shop, who wants to organize a fashion show in a shopping center, comes to her. The dialogue is about the details of the order.Akcja filmu toczy się w firmie zajmującej się marketingiem mody. W biurze pracuje specjalistka promocji mody. Siedzi przy biurku i przegląda coś na ekranie komputera. Przychodzi do niej właściciel salonu odzieżowego, który chce zorganizować pokaz mody w centrum handlowym. Toczy się rozmowa o szczegółach zlecenia.
The film takes place in a fashion promotion company. A fashion promotion specialist is working in the office. The owner of a clothes shop, who wants to organize a fashion show in a shopping center, comes to her. The dialogue is about the details of the order.Akcja filmu toczy się w firmie zajmującej się marketingiem mody. W biurze pracuje specjalistka promocji mody. Siedzi przy biurku i przegląda coś na ekranie komputera. Przychodzi do niej właściciel salonu odzieżowego, który chce zorganizować pokaz mody w centrum handlowym. Toczy się rozmowa o szczegółach zlecenia.
The film takes place in a fashion promotion company. A fashion promotion specialist is working in the office. The owner of a clothes shop, who wants to organize a fashion show in a shopping center, comes to her. The dialogue is about the details of the order.
The film takes place in a fashion promotion company. A fashion promotion specialist is working in the office. The owner of a clothes shop, who wants to organize a fashion show in a shopping center, comes to her. The dialogue is about the details of the order.
The film takes place in a fashion promotion company. A fashion promotion specialist is working in the office. The owner of a clothes shop, who wants to organize a fashion show in a shopping center, comes to her. The dialogue is about the details of the order.Akcja filmu toczy się w firmie zajmującej się marketingiem mody. W biurze pracuje specjalistka promocji mody. Siedzi przy biurku i przegląda coś na ekranie komputera. Przychodzi do niej właściciel salonu odzieżowego, który chce zorganizować pokaz mody w centrum handlowym. Toczy się rozmowa o szczegółach zlecenia.
2. Film with subtitles.
R1OHT5VgWmuNf1
The film takes place in a fashion promotion company. A fashion promotion specialist is working in the office. The owner of a clothes shop, who wants to organize a fashion show in a shopping center, comes to her. The dialogue is about the details of the order.Akcja filmu toczy się w firmie zajmującej się marketingiem mody. W biurze pracuje specjalistka promocji mody. Siedzi przy biurku i przegląda coś na ekranie komputera. Przychodzi do niej właściciel salonu odzieżowego, który chce zorganizować pokaz mody w centrum handlowym. Toczy się rozmowa o szczegółach zlecenia.
The film takes place in a fashion promotion company. A fashion promotion specialist is working in the office. The owner of a clothes shop, who wants to organize a fashion show in a shopping center, comes to her. The dialogue is about the details of the order.Akcja filmu toczy się w firmie zajmującej się marketingiem mody. W biurze pracuje specjalistka promocji mody. Siedzi przy biurku i przegląda coś na ekranie komputera. Przychodzi do niej właściciel salonu odzieżowego, który chce zorganizować pokaz mody w centrum handlowym. Toczy się rozmowa o szczegółach zlecenia.
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
The film takes place in a fashion promotion company. A fashion promotion specialist is working in the office. The owner of a clothes shop, who wants to organize a fashion show in a shopping center, comes to her. The dialogue is about the details of the order.Akcja filmu toczy się w firmie zajmującej się marketingiem mody. W biurze pracuje specjalistka promocji mody. Siedzi przy biurku i przegląda coś na ekranie komputera. Przychodzi do niej właściciel salonu odzieżowego, który chce zorganizować pokaz mody w centrum handlowym. Toczy się rozmowa o szczegółach zlecenia.
3. Film with subtitles and pauses. Listen and repeat after the speaker.
RizvHAHlxWdO31
The film takes place in a fashion promotion company. A fashion promotion specialist is working in the office. The owner of a clothes shop, who wants to organize a fashion show in a shopping center, comes to her. The dialogue is about the details of the order.Akcja filmu toczy się w firmie zajmującej się marketingiem mody. W biurze pracuje specjalistka promocji mody. Siedzi przy biurku i przegląda coś na ekranie komputera. Przychodzi do niej właściciel salonu odzieżowego, który chce zorganizować pokaz mody w centrum handlowym. Toczy się rozmowa o szczegółach zlecenia.
The film takes place in a fashion promotion company. A fashion promotion specialist is working in the office. The owner of a clothes shop, who wants to organize a fashion show in a shopping center, comes to her. The dialogue is about the details of the order.Akcja filmu toczy się w firmie zajmującej się marketingiem mody. W biurze pracuje specjalistka promocji mody. Siedzi przy biurku i przegląda coś na ekranie komputera. Przychodzi do niej właściciel salonu odzieżowego, który chce zorganizować pokaz mody w centrum handlowym. Toczy się rozmowa o szczegółach zlecenia.
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
The film takes place in a fashion promotion company. A fashion promotion specialist is working in the office. The owner of a clothes shop, who wants to organize a fashion show in a shopping center, comes to her. The dialogue is about the details of the order.Akcja filmu toczy się w firmie zajmującej się marketingiem mody. W biurze pracuje specjalistka promocji mody. Siedzi przy biurku i przegląda coś na ekranie komputera. Przychodzi do niej właściciel salonu odzieżowego, który chce zorganizować pokaz mody w centrum handlowym. Toczy się rozmowa o szczegółach zlecenia.
4. Film with subtitles and narration.
R1A1zFNJKLLTU1
The film takes place in a fashion promotion company. A fashion promotion specialist is working in the office. The owner of a clothes shop, who wants to organize a fashion show in a shopping center, comes to her. The dialogue is about the details of the order.Akcja filmu toczy się w firmie zajmującej się marketingiem mody. W biurze pracuje specjalistka promocji mody. Siedzi przy biurku i przegląda coś na ekranie komputera. Przychodzi do niej właściciel salonu odzieżowego, który chce zorganizować pokaz mody w centrum handlowym. Toczy się rozmowa o szczegółach zlecenia.
The film takes place in a fashion promotion company. A fashion promotion specialist is working in the office. The owner of a clothes shop, who wants to organize a fashion show in a shopping center, comes to her. The dialogue is about the details of the order.Akcja filmu toczy się w firmie zajmującej się marketingiem mody. W biurze pracuje specjalistka promocji mody. Siedzi przy biurku i przegląda coś na ekranie komputera. Przychodzi do niej właściciel salonu odzieżowego, który chce zorganizować pokaz mody w centrum handlowym. Toczy się rozmowa o szczegółach zlecenia.
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
The film takes place in a fashion promotion company. A fashion promotion specialist is working in the office. The owner of a clothes shop, who wants to organize a fashion show in a shopping center, comes to her. The dialogue is about the details of the order.Akcja filmu toczy się w firmie zajmującej się marketingiem mody. W biurze pracuje specjalistka promocji mody. Siedzi przy biurku i przegląda coś na ekranie komputera. Przychodzi do niej właściciel salonu odzieżowego, który chce zorganizować pokaz mody w centrum handlowym. Toczy się rozmowa o szczegółach zlecenia.
Exercise 1
R15szKQmNzSSs1
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
After watching the film, entitled, “Organizing a fashion show”, fill in the gaps with correct words or phrases. Use the word bank. Po obejrzeniu filmu „Organizacja pokazu mody” uzupełnij zdania odpowiednimi wyrazami lub frazami. Skorzystaj z banku słów.
collection transportation, clothes shop., summer collection, choreography., women’s fashion trends., models and make-up artists., fashion show, shopping center
The client is the owner of a ......................................................
The fashion promotion specialist has received an order to organize a ......................................................
The nearby ...................................................... will be the venue of the fashion show.
The presented collection will show ......................................................
Products from the client’ newest ...................................................... will be presented.
The company takes care of the ...................................................... as well.
The fashion promotion specialist guarantees the selection of professional ......................................................
The company also provides a professional ......................................................
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
mc3a49d9c63361fbe_1497274101782_0
Exercises
Exercise 2
RUQbRFTXJp1qK1
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
After watching the film, entitled, “Organizing a fashion show”, decide if the sentences are true or false. Obejrzyj film „Organizacja pokazu mody” i zdecyduj, które zdania są zgodne z treścią filmu (P) a które nie (F).
The company doesn’t guarantee dressing room service., The company won’t take care of the appropriate lighting and sound system., The company will take care of collection transportation and insurance., A winter collection will be presented during the fashion show., The company guarantees the selection of professional models and make-up artists., The client wants to organize a fashion show in his clothes shop., The client has decided to order the organization of the fashion show., The company doesn’t provide a scenography.
TRUE
FALSE
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Exercise 3
R19bVxM9PQHWe1
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
After watching the film, entitled, “Organizing a fashion show”, match the Polish phrases with their English equivalents. Na podstawie filmu „Organizacja pokazu mody” połącz polskie terminy z ich angielskim odpowiednikiem.Hint: Find pars, e.g. invitation design - projekt zaproszenia.
kolekcja letnia, salon odzieżowy, centrum handlowe, transport kolekcji, pokaz mody, moda damska, projekt zaproszenia, atrakcje towarzyszące, choreografia, ubezpieczenie kolekcji
clothes shop
fashion show
shopping center
women’s fashion trends
summer collection
collection transportation
collection insurance
choreography
additional attractions
invitation design
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Exercise 4
RCsTPbcBfHsd31
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
After watching the film, entitled, “Organizing a fashion show”, put the conversation in the correct order. Po obejrzeniu filmu „Organizacja pokazu mody”, uporządkuj w odpowiedniej kolejności dialog.
Who is the target audience of the show?
How can I help you?
Have you chosen the venue?
It’s the nearby shopping center.
Thank you for the information.
Our company offers full service of such events.
Good morning. I have an appointment with Ms. Curtis, the fashion promotion specialist.
We would like to present women’s fashion trends.
I’m the owner of a clothes shop. I would like to organize a fashion show.
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
mc3a49d9c63361fbe_1497275655300_0
Impress the client
RctS5lkktxHiH1
The animation shows the basic elements of a clothes shop and its clients.Animacja przedstawia podstawowe elementy sklepu z odzieżą oraz jego klientów.
The animation shows the basic elements of a clothes shop and its clients.Animacja przedstawia podstawowe elementy sklepu z odzieżą oraz jego klientów.
The animation shows the basic elements of a clothes shop and its clients.
The animation shows the basic elements of a clothes shop and its clients.
The animation shows the basic elements of a clothes shop and its clients.Animacja przedstawia podstawowe elementy sklepu z odzieżą oraz jego klientów.
Exercise 5
RjDV8yteoaTey1
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
mc3a49d9c63361fbe_1498040614130_0
Exercises
Exercise 6
R1MU2mq5f9UVz1
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Exercise 7
R1dXDGl5HgTbf1
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
After watching the animation, entitled, “Impress the client”, fill in the sentences with correct words. Use the word bank. Po obejrzeniu animacji „Oczaruj klienta” uzupełnij zdania odpowiednimi wyrazami. Skorzystaj z banku słów.
try it on, clothing collections, special offers., tills, reduced price., mannequins, queue, discount
Carefully selected ........................................ should be placed in shop windows.
The ........................................ should be dressed differently every two weeks.
Clients should be informed about ........................................
Within the entrance zone, it is worth to place new products, special offers and products with ........................................
Clothes with the largest ........................................ should have the highest level of lighting.
If the clients like the product, they want to ........................................ immediately.
A sufficient number of well-marked fitting rooms and ........................................ should be provided.
Some people don’t even enter a shop if there is a long ........................................ at the till.
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Exercise 8
R9UD3M9xlC8EB1
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
After watching the animation, entitled, “Impress the client”, decide if the sentence is true or false. Po obejrzeniu animacji „Oczaruj klienta”, zdecyduj czy twierdzenie jest prawdziwe czy nie.
Prawda
Fałsz
Carefully selected clothing collections should be placed in shop windows.
□
□
The mannequins should be dressed differently every four weeks.
□
□
Clients should be informed about special offers.
□
□
Products with reduced price should be placed in the middle of the shop.
□
□
Clothes with the largest discount should have the highest level of lighting.
□
□
If the clients like the product, they want to try it on immediately.
□
□
A sufficient number of well-marked fitting rooms and tills should be provided.
□
□
Some people enter a shop even if there is a long queue at the till.
□
□
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
classicmobile
Exercise 9
RB8QzmjEeRgy31
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
static
Exercise 9
mc3a49d9c63361fbe_1497275861398_0
Methods of promotion
A conversation between a fashion designer in a fashion company and a promotion specialist.
Rozmowa między projektantem mody w przedsiębiorstwie odzieżowym a specjalistą promocji.
Fashion designer: Hello Marek.We would like to promote our latest clothing collectionmc3a49d9c63361fbe_1497279637332_0promote our latest clothing collectionand we will need your help. What marketing strategiesmc3a49d9c63361fbe_1497279718401_0marketing strategies would you recommend?
Promotion specialist: Do we already know who thetarget groupmc3a49d9c63361fbe_1497279733582_0target groupis going to be?
Fashion designer: Yes, we would like to reach middle aged, professionally active woman, with our merchandise.
Promotion specialist: OK. We have a choice of at least three methods of promotion. Firstly, we can start our fan page and usesocial mediamc3a49d9c63361fbe_1497279738479_0social media***. This way we will provide information about our products, special offers and*** create our imagemc3a49d9c63361fbe_1497279743621_0create our image***. Another*** sales support toolmc3a49d9c63361fbe_1497279748379_0sales support toolis Instagram, or Twitter.
Fashion designer: Excellent. What are the other methods?
Promotion specialist: We can establish relationships with some bloggers. We can simplyhire a blogger**mc3a49d9c63361fbe_1497279753543_0hire a blogger**to promote our clothes.
Fashion designer: We can think about it. Have you got any other ideas?
Promotion specialist: We couldorganize an eventmc3a49d9c63361fbe_1497279762480_0organize an eventand report it live online. Theonline reportmc3a49d9c63361fbe_1497279767416_0online reportcould be broadcast on social media.
Fashion designer: Isn’t that expensive?
Promotion specialist: Yes, and theexecution costmc3a49d9c63361fbe_1497279772536_0execution costis much higher.
Fashion designer: I understand. I still need to speak with our boss and then we will meet to discuss the details. Thank you for the advice.
Promotion specialist: You are welcome. See you later.
Exercise 10
Rn228Izyu2pnM1
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
After analyzing the hypertext document, entitled, “Methods of promotion”, decide if the sentence is true or false. Na podstawie tekstu „Sposoby promocji”, zdecyduj, czy twierdzenie jest prawdziwe czy nie.
The target group is still unknown., The company wants to promote its latest clothing collection., The latest collection is dedicated to middle aged, professionally active women., The promotion specialist suggests, among others, to hire a blogger., The promotion specialist suggests broadcasting an online report of the event., The promotion specialist advises against using social media during the promotion campaign., The target group are middle aged men., The execution cost of the event is high.
TRUE
FALSE
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Exercise 12
R1XPwyuTlCWwP1
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
After analyzing the hypertext document, entitled, “Methods of promotion”, put the sentences in the correct order. Na podstawie tekstu „Sposoby promocji”, uporządkuj kolejność zdań.
We have a choice of at least three methods of promotion.
Thank you for the advice.
Excellent. What are the other methods?
We can establish relationships with some bloggers.
Do we already know who the target group is going to be?
We could organize an event and report it live online.
You are welcome. See you later.
Have you got any other ideas?
Hello Mark. We would like to promote our latest clothing collection and we will need your help.
Yes, we would like to reach middle aged, professionally active woman, with our merchandise.
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
mc3a49d9c63361fbe_1497276038098_0
Fashion tips
RTb70zZjaGwhF1
A phone conversation between a potential client and a fashion stylist.Rozmowa telefoniczna między potencjalną klientką a stylistką ubioru.
A phone conversation between a potential client and a fashion stylist.Rozmowa telefoniczna między potencjalną klientką a stylistką ubioru.
A phone conversation between a potential client and a fashion stylist.
A phone conversation between a potential client and a fashion stylist.
A phone conversation between a potential client and a fashion stylist.Rozmowa telefoniczna między potencjalną klientką a stylistką ubioru.
Exercise 13
R1KzJQB80YPgg1
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
mc3a49d9c63361fbe_1497304185623_0
Exercises
Exercise 14
Ru9rEvv3tUXlY1
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
On the basis of the audio sequence, entitled, “Fashion tips”, match the Polish phrases with their English equivalents. Na podstawie nagrania „Porady stylistyczne”, połącz polskie terminy z ich angielskimi odpowiednikami.
łączyć wzory z dodatkami, eksponować, typ sylwetki, dobierać strój, tuszować, fason, ubierać się na różne okazje, kolory pasujące, typ urody, dodatki do odzieży
body type
colors matching
beauty type
fashion style
select an outfit
expose
conceal
combine patterns with accessories
accessories
dress for different occasions
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Exercise 15
R26wHsxaq7mrp1
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
On the basis of the audio sequence, entitled, “Fashion tips”, decide if the sentence is true or false. Na podstawie nagrania „Porady stylistyczne”, zdecyduj czy twierdzenie jest prawdziwe, czy nie.
Prawda
Fałsz
The client wants to use the services of a stylist.
□
□
Image Academy defines the colors matching a given beauty type.
□
□
Image Academy defines body types.
□
□
Image Academy doesn’t advise which rules the client should follow when selecting an outfit.
□
□
The client will learn how to combine clothing patterns and accessories.
□
□
Image Academy teaches how to dress for different occasions.
□
□
Thanks to the help of Image Academy, the client will create her individual style.
□
□
The client has decided to make an appointment for Thursday.
□
□
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
classicmobile
Exercise 16
RZxRHMPVpUzTd1
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Decide, which of the following sentences are correct and which are not. If the sentence is correct – mark „true”, and if it is incorrect - „false.”Zdecyduj, czy poniższe zdania są poprawne, czy nie. Poprawne oznacz „prawda”, niepoprawne - „fałsz”.
Prawda
Fałsz
How can I to help you?
□
□
I need use the services of a stylist.
□
□
Could you please tell me how you can help a potential client?
□
□
We also advise which styles to choose.
□
□
Do you also advise which rules the client should to follow?
□
□
We will point out what you should expose.
□
□
I often have no idea what to wear.
□
□
We will teach you how to dress for different occasions.
□
□
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
static
Exercise 16
mc3a49d9c63361fbe_1497304404977_0
Return form for a piece of clothing bought online
R1SvyntHtVDQq1
The document is a return form for a piece of clothing bought online. Such a document should be attached to the clothing in case of its return. Dokument to formularz zwrotu ubrania, które zakupiono drogą internetową. Dokument taki należy dołączyć do zwracanej odzieży w przypadku dokonywania jej zwrotu.
The document is a return form for a piece of clothing bought online. Such a document should be attached to the clothing in case of its return.
RxUH2D6v3sfIm1
Download the attachment. Pobierz załącznik.
Download the attachment. Pobierz załącznik.
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Exercise 17
R1KhhSZqB8YLg1
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
Solve the exercise. Rozwiąż ćwiczenie.
On the basis of the „Return form for a piece of clothing bought online” document, match the Polish phrases with their English equivalents. Na podstawie dokumentu “Formularz zwrotu ubrania zakupionego drogą internetową” połącz polskie terminy z ich angielskimi odpowiednikami.
zmiana zdania, produkt jest inny niż w opisie, uszkodzony produkt, pomylony produkt, brak satysfakcji z jakości, nie podoba mi się produkt, produkt wygląda inaczej niż w katalogu, zły rozmiar
not as pictured in the catalogue
wrong size
not satisfied with quality
change of mind
wrong product
damaged product
don’t like the product
product not as described
Source: Instytut Technologii Eksploatacji / Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
mc3a49d9c63361fbe_1497587668988_0
Gallery
R1WIyXqN6uNs61
The graphics present the interior of a shop. Important elements, which should be taken into account when designing a shop’s interior, are shown.Grafika przedstawia schemat wnętrza sklepu. Wskazane są na nim istotne elementy, na które warto zwrócić uwagę projektując go.
The graphics present the interior of a shop. Important elements, which should be taken into account when designing a shop’s interior, are shown.
R1T4yWrcpZxye1
The graphics present the shop window of a clothes shop. Important elements, which should be taken into account when arranging product displays, are shown.Grafika przedstawia witrynę sklepu odzieżowego. Wskazane są na niej elementy, o które warto zadbać aranżując przestrzeń wystawową.
The graphics present the shop window of a clothes shop. Important elements, which should be taken into account when arranging product displays, are shown.
REVoMvJEG6O011
The graphics presents a shop productdisplay with a mannequin. The elements ofthe display are named.Grafika przedstawia ekspozycję sklepową z manekinem. Nazwane są poszczególne jej elementy.
The graphics presents a shop product display with a mannequin. The elements of the display are named.