Polecenie 1

Po zapoznaniu się z treścią samouczka napisz plan wypowiedzi. Sformułuj propozycję wstępu, który będzie komponował się z zakończeniem. Odwołaj się do swoich ustaleń z pierwszej części samouczka.

RThP7aN8KRwAn
(Uzupełnij).
Polecenie 2

Na podstawie obu części samouczka zestaw wizje losu ludzkiego w obu wierszach. Sformułuj notatkę syntetyzującą, a następnie wyciągnij wnioski.

RKdRpGBLf80eI
(Uzupełnij).
RjXl2q1eT4O7e
Nagranie dźwiękowe dotyczące tworzenia pracy pisemnej.
Źródło: Englishsquare.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ćwiczenie 1

Zestaw użyte przez poetów środki stylistyczne. Nazwij je i podaj przykłady.

D. Naborowski

R1C6LBxMA708h
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.

M. S. Szarzyński

R1DKqpdjO80j0
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.
Ćwiczenie 2

Na podstawie wyników z ćwiczenia poprzedniego opisz funkcję użytych przez poetów środków stylistycznych. Zinterpretuj cel, jakim służą.

Rfcklp4hOfIH7
D. Naborowski (Uzupełnij). M.S. Szarzyński (Uzupełnij).
Praca domowa

Mikołaj Sęp‑Szarzyński i Daniel Naborowski o człowieczym losie. Rozwiń temat, wykorzystując wnioski z interpretacji podanych tekstów. Napisz tekst liczący co najmniej 400 słów.