Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
Polecenie 1

Zapoznaj się z audiobookiem, a następnie wyjaśnij związek między stopniem rozwoju kultury a systemem represji i siły stłumień.

RVFxAl0Hhoy4k
(Uzupełnij).
R1WKTAJtTq9VS
Nagranie dźwiękowe lekcji pod tytułem Lech Grudziński. Konflikt popędów i kultury. Krytyka naturalistycznej koncepcji kultury.
Źródło: Lech Grudziński, Konflikt popędów i kultury. Krytyka naturalistycznej koncepcji kultury, (fragment), dostępny w internecie: https://www.nck.pl/upload/archiwum_kw_files/artykuly/6._lech_grudzinski_-_konflikt_popedow_i_kultury._krytyka_naturalistycznej_koncepcji_kultury.pdf.
R1c6QFFo9vkaP
Nagranie dźwiękowe lekcji pod tytułem Lech Grudziński. Konflikt popędów i kultury. Krytyka naturalistycznej koncepcji kultury.
Źródło: Lech Grudziński, Konflikt popędów i kultury. Krytyka naturalistycznej koncepcji kultury, (fragment).
Polecenie 2

Wyjaśnij własnymi słowami, na czym polega tytułowy konflikt popędów i kultury. 

RVFxAl0Hhoy4k
(Uzupełnij).