Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
bg‑cyan

Konstruowanie pracy na temat:
Co, według poetów starożytności i renesansu, ma w życiu wartość? Odpowiedz na pytanie, interpretując podane teksty.

Polecenie 1

Zanim przystąpisz do pracy, przypomnij sobie zdobytą dotychczas wiedzę na temat dwóch epok: starożytności i renesansu. Wypisz najważniejsze cechy obu z nich, uwzględniając przy tym wartości, jakimi kierowali się ich przedstawiciele.

Rs4lFuo1HgWZd
Starożytność: (Uzupełnij). Renesans: (Uzupełnij).
Polecenie 2

Zanim dokonasz wyboru spośród zaproponowanych w audiobooku metod napisania pracy interpretacyjnej, zbierz wszystkie informacje i zdecyduj, w którym modelu bardziej się przydadzą.

R19Fgpt3b1CMx
(Uzupełnij).
1
Ćwiczenie 1

W podanych tekstach literackich poeci wskazują również na to, co nie jest im potrzebne, czego nie postrzegają jako wartość. Określ funkcję takiego zabiegu retorycznego. Swoją odpowiedź wykorzystaj w pracy interpretacyjnej.

R1UqfjojoMhcA
(Uzupełnij).
1
Ćwiczenie 2

Wymień najważniejsze cechy charakterystyczne ody i fraszki. To ćwiczenie pomoże ci w dostrzeżeniu różnic między oboma gatunkami i przygotowaniu pracy.

RfWmNyxXu91Ke
Fraszka: (Uzupełnij). Oda: (Uzupełnij).
RkKVZl9xKZZ5A
Nagranie dźwiękowe lekcji o krokach konstruowania pracy na podany temat.
Źródło: Englishsquare, licencja: CC BY-SA 3.0.
dzień dedykacji
łozy kaleńskie
syryjskie towary
roku
lutni