Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
1
Polecenie 1
Na podstawie dwóch części samouczka wynotuj spostrzeżenia na temat sytuacji różnych grup pod władzą despoty. Następnie porównaj losy ludzi, którzy podporządkowali swoje życie władzy cara oraz tych, którzy mimo represji walczyli o wolność. Opisz, jakie były konsekwencje ich wyborów?
Na podstawie dwóch części samouczka wynotuj spostrzeżenia na temat sytuacji różnych grup pod władzą despoty. Następnie porównaj losy ludzi, którzy podporządkowali swoje życie władzy cara oraz tych, którzy mimo represji walczyli o wolność. Opisz, jakie były konsekwencje ich wyborów?
R1M1KLS5c9zEe
(Uzupełnij).
Polecenie 2
Korzystając ze zdobytej wiedzy, opisz, jaki sens, według Mickiewicza, miało cierpienie Polaków.
Korzystając ze zdobytej wiedzy, opisz, jaki sens, według Mickiewicza, miało cierpienie Polaków.
RPIVygOjgJcaR
(Uzupełnij).
RIpKevOYMQtcs
Nagranie dźwiękowe dotyczy męczeństwa studentów i dzieci zsyłanych na Syberię.
Źródło: Englishsquare.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
1
Ćwiczenie 1

Sformułuj dwa argumenty, które potwierdzą tezę, że opór Polaków wobec carskiego aparatu przemocy stanowi przykład odwiecznej walki dobra ze złem.

RrZZITN3Pp6FB
(Uzupełnij).
1
Ćwiczenie 2

Zredaguj zakończenie omawianego wpracowania. Wykorzystaj podpowiedzi zawarte w ostatniej części samouczka.

RcTTSxGt1HiN1
(Uzupełnij).