Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
Polecenie 1
Zapoznaj się z treścią nagrania, a następnie wyjaśnij, jak romantycy postrzegali naturę.
Zapoznaj się z treścią nagrania, a następnie wyjaśnij, jak romantycy postrzegali naturę.
RK7fPRGKLUKrF
(Uzupełnij).
Rdvpx8HQOJ0rz
Nagranie dźwiękowe dotyczy znaczenia pejzażu i motywów akwatycznych w poezji romantyzmu.
Źródła: [1] Alina Kowalczykowa, Pejzaż, [hasło w:] Słownik literatury polskiej XIX wieku, pod red. J. Bachórza i A. Kowalczykowej, Wrocław 1991, s. 688–689.
[2] Józef Bachórz, Akwatyczne motywy, [hasło w:] Słownik literatury polskiej XIX wieku, pod red. J. Bachórza i A. Kowalczykowej, Wrocław 1991, s. 7–8.
Polecenie 2
Na podstawie treści nagrania i własnej wiedzy omów symboliczne znaczenia wody.
Na podstawie treści nagrania i własnej wiedzy omów symboliczne znaczenia wody.
R1a3e0o3g7j9T
(Uzupełnij).