Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
Polecenie 1

Wybierz koncepcję, według której napiszesz tekst argumentacyjny na temat noweli Marii Konopnickiej jako głosu w sprawie pogłębiającego się antysemityzmu. Zastanów się nad tezą, zapisz ją, a następnie zanotuj pięć potwierdzających ją argumentów.

R6kFE25cZEFqQ
teza (Uzupełnij). argument 1 (Uzupełnij). argument 2 (Uzupełnij). argument 3 (Uzupełnij). argument 4 (Uzupełnij). argument 5 (Uzupełnij).
Polecenie 2

Rozważ, w jaki sposób dokonasz argumentacji. Czy punktem wyjścia będzie fragment, cały utwór Konopnickiej, czy może program epoki? Zanotuj swoje pomysły.

RB8DkIaeutxU3
(Uzupełnij).
Rjz57yMbuBGbM
Druga część nagrania dźwiękowego dotyczącego problematyki noweli Mendel Gdański.
Źródło: Englishsquare.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Polecenie 3

Wyjaśnij przyczyny postawy Mendla Gdańskiego.

R1UPSY06f5Hsp
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
RMNk3dRKQUlpH
Ćwiczenie 1
Zaznacz konwencję, w której Konopnicka dokonała obrazowania w noweli Mendel Gdański . Możliwe odpowiedzi: 1. realistyczna, 2. fantastyczna, 3. oniryczna
1
Ćwiczenie 2

Wypisz cechy wskazanej przez ciebie konwencji. To może wspomóc proces twojej pracy nad tekstem.

R1WKolBsTKVq9
(Uzupełnij).