Interaktywne narzędzia typu scenario‑based learning, Dobieranie metod pracy przewodników turystycznych do grupy klientów
Źródło: Akademia Finansów i Biznesu Vistula, licencja: CC BY 3.0.
Ćwiczenie 1
R1BWb5kellc1L
Uzupełnij luki w zdaniach, wybierając poprawne wyrażenia spośród znajdujących się pod tekstem dotyczącym oprowadzania grupy dzieci w wieku od 6 do 10 lat przez przewodnika turystycznego.
Uzupełnij luki w zdaniach, wybierając poprawne wyrażenia spośród znajdujących się pod tekstem dotyczącym oprowadzania grupy dzieci w wieku od 6 do 10 lat przez przewodnika turystycznego.
RJybYdI67yTCz
Połącz w pary słowa tak, aby stworzyły poprawne wyrażenia związane z oprowadzaniem grupy młodzieży przez przewodnika turystycznego.
Połącz w pary słowa tak, aby stworzyły poprawne wyrażenia związane z oprowadzaniem grupy młodzieży przez przewodnika turystycznego.
R1Ba6bsSg0ia2
Do dwóch grup odbiorców zwiedzania: młodzieży w wieku od 18 do 21 lat oraz osób starszych w wieku od 60 do 75 lat, przyporządkuj po 2 elementy, które może będą najlepsze do zastosowania przez przewodnika turystycznego oprowadzającego daną grupę.
Do dwóch grup odbiorców zwiedzania: młodzieży w wieku od 18 do 21 lat oraz osób starszych w wieku od 60 do 75 lat, przyporządkuj po 2 elementy, które może będą najlepsze do zastosowania przez przewodnika turystycznego oprowadzającego daną grupę.
R1QkcH5BDcC1e
Uzupełnij luki w zdaniach, wybierając poprawne wyrażenia spośród znajdujących się pod tekstem dotyczącym oprowadzania przez przewodnika turystycznego grupy osób z różnymi niepełnosprawnościami.
Uzupełnij luki w zdaniach, wybierając poprawne wyrażenia spośród znajdujących się pod tekstem dotyczącym oprowadzania przez przewodnika turystycznego grupy osób z różnymi niepełnosprawnościami.
R1eNDrt4qRbhI
Połącz w pary słowa tak, aby stworzyły poprawne wyrażenia związane z oprowadzaniem osób zorientowanych na turystykę aktywną oraz kontakt z przyrodą.
Połącz w pary słowa tak, aby stworzyły poprawne wyrażenia związane z oprowadzaniem osób zorientowanych na turystykę aktywną oraz kontakt z przyrodą.
11
Instrukcja korzystania z interaktywnego narzędzia typu scenario‑based learning
Instrukcja korzystania z interaktywnego narzędzia typu scenario‑based learning
Interaktywne narzędzie typu scenario‑based learning – Dobieranie metod pracy przewodników turystycznych do grup klientów. Aby przejść do gry, należy kliknąć przycisk: „Włącz tryb pełnoekranowy”.
R18jL9hA4gAs0
Ilustracja
Po włączeniu trybu pełnoekranowego pojawia się ekran początkowy gry z jej opisem.
Aby przejść do gry, należy kliknąć przycisk: „Rozpocznij grę”.
R1WzX0LweSjZf
Ilustracja
W kolejnym oknie znajduje się menu wyboru misji. Poziom można rozpocząć, klikając przycisk „Rozpocznij”.
RV0ozHUYPp0Yj
Ilustracja
Następnie pojawią się zadania, które należy rozwiązać, a następnie nacisnąć przycisk „Sprawdź”.
R15WVuPkVusPq
Ilustracja
W przypadku poprawnego rozwiązania zadania pojawia się informacja zwrotna. Aby przejść do kolejnego zadania należy kliknąć przycisk „Kontynuuj”.
R1OME1m5rDfu8
Ilustracja
W przypadku błędnie rozwiązanego zadania pojawia się informacja zwrotna oraz przycisk „Spróbuj ponownie”.
RI9Do7GPjBdKj
Ilustracja
Po rozwiązaniu wszystkich zadań z danej misji pojawia się podsumowanie. Jeśli nie udało się zdobyć wystarczającej liczby punktów, można zapisać wynik, klikając przycisk „Zapisz wynik” lub powtórzyć misję, klikając przycisk „Powtórz misję”. Zapisanie wyniku utrwali rezultat i umożliwi wykonanie kolejnych zadań. Powtórzenie misji resetuje uzyskany wynik i pozwala na jego poprawę.
R1KYIla6TKxnc
Ilustracja
W górnej części ekranu gry, po lewej stronie znajduje się pasek postępu, informacja o liczbie zdobytych punktów oraz odznak.
RI5oyUzNr5wiS
Ilustracja
Po prawej stronie, w górnej części ekranu znajdują się interaktywne przyciski. Przycisk „Pomoc” pozwala przejść do działu „Pytania i odpowiedzi”. Przycisk „Zamknij grę” pozwala na wyjście z gry.
RIWUJQmTvNuBr
Ilustracja
Po kliknięciu przycisku „Pomoc”, na ekranie pojawia się okno „Pytania i odpowiedzi”. Opisane zostały tam zagadnienia z zakresu przewodnictwa turystycznego.
RMwOuam9dLvQz1
Ilustracja
Powiązane ćwiczenia
8. Dobieranie metod pracy przewodników turystycznych do grupy klientów
Krzyżówka
8. Dobieranie metod pracy przewodników turystycznych do grupy klientów
RFkgH8aa2uJ443
Rozwiąż krzyżówkę, a litery z szarych pól utworzą hasło.
Rozwiąż krzyżówkę, a litery z szarych pól utworzą hasło.
9. Wycieczka tematyczna - quiz
Test
9. Wycieczka tematyczna - quiz
2Quiz5895Bardzo dobrze poradziłeś sobie z wykonaniem tego quizu. Doskonale wykorzystałeś przyswojony materiał dotyczący wycieczki tematycznej. Brawo!Niestety, nie wszystko poszło dobrze. Nie odpowiedziałeś poprawnie na większość pytań. Wróć do materiału, który dotyczy wycieczki tematycznej i wyszukaj w nim te elementy, z którymi miałeś największy problem. Zobacz: Wskazówki i klucze odpowiedzi. Spróbuj ponownie rozwiązać quiz, a na pewno się uda. Powodzenia!
Test
Quiz
Sprawdź swoją wiedzę rozwiązując przygotowany test.
Liczba pytań:
5
Limit czasu:
8 min
Pozostało prób:
1/1
Twój ostatni wynik:
-
Quiz
Pytanie
1/5
Pozostało czasu
0:00
Twój ostatni wynik
-
Zaznacz wszystkie poprawne odpowiedzi. Przewodnik oprowadzając grupę osób starszych z zastosowaniem metody wycieczki tematycznej, powinien zwrócić uwagę na
Uzupełnij luki w zdaniach, wybierając poprawne wyrażenia spośród znajdujących się pod tekstem dotyczącym projektowania trasy wycieczki.
Uzupełnij luki w zdaniach, wybierając poprawne wyrażenia spośród znajdujących się pod tekstem dotyczącym projektowania trasy wycieczki.
Grupa, którą oprowadza przewodnik, jest zainteresowana wycieczką po muzeum biograficznym, ale nie wszyscy uczestnicy są w stanie poruszać się na dłuższych dystansach lub wchodzić po schodach, dlatego przewodnik
Oceń prawdziwość podanych zdań. Zaznacz Prawda, jeśli zdanie jest prawdziwe, lub Fałsz – jeśli jest fałszywe.
Oceń prawdziwość podanych zdań. Zaznacz Prawda, jeśli zdanie jest prawdziwe, lub Fałsz – jeśli jest fałszywe.