Uzupełnij treść dotyczącą psychoanalizy. Psychoanaliza to teoria na temat funkcjonowania (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój, metoda jego badania, a także (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój. Podstawowym założeniem psychoanalizy jest istnienie (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój. Znaczna część naszego umysłu nigdy nie jest i nie stanie się (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój. Także doświadczenia świadome mogą zostać zapomniane, czyli (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój, a mimo to pozostają (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój i wpływają na treść i (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój życia.
Psychoanaliza jako metoda badania i leczenia zakłada, że na kształtowanie się (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój, poza czynnikami wrodzonymi i dziedzicznymi, mają wpływ (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój, a także ważne doświadczenia – (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój, (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój, (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój, (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój – które przeżywamy od początku życia i które często są źródłem (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój. Te doświadczenia oraz fantazje na ich temat tworzą wzorce, które pozostają (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój i określają (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój wobec siebie i innych ludzi w późniejszym życiu. Psychoanaliza umożliwia osobom, które się jej poddają (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój niektórych (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój i (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój, i uzyskanie większego wpływu na własne życie.
Uzupełnij treść dotyczącą psychoanalizy. Psychoanaliza to teoria na temat funkcjonowania (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój, metoda jego badania, a także (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój. Podstawowym założeniem psychoanalizy jest istnienie (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój. Znaczna część naszego umysłu nigdy nie jest i nie stanie się (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój. Także doświadczenia świadome mogą zostać zapomniane, czyli (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój, a mimo to pozostają (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój i wpływają na treść i (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój życia.
Psychoanaliza jako metoda badania i leczenia zakłada, że na kształtowanie się (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój, poza czynnikami wrodzonymi i dziedzicznymi, mają wpływ (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój, a także ważne doświadczenia – (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój, (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój, (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój, (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój – które przeżywamy od początku życia i które często są źródłem (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój. Te doświadczenia oraz fantazje na ich temat tworzą wzorce, które pozostają (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój i określają (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój wobec siebie i innych ludzi w późniejszym życiu. Psychoanaliza umożliwia osobom, które się jej poddają (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój niektórych (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój i (tu wybierz) 1. zdrowa, 2. empatii, 3. usunięte z umysłu, 4. braku stabilnych połączeń nerwowych, 5. choroba, 6. wewnętrznych konfliktów, 7. miłości i nienawiści, 8. świadoma, 9. w mózgu, 10. osobowości, 11. sposób, 12. relacje z rodzicami, 13. cech charakteru, 14. nieświadome, 15. autoagresję, 16. mózgu, 17. ludzkiego umysłu, 18. leczenia, 19. wyparte do nieświadomości, 20. relacje, 21. poznanie, 22. konfliktów, 23. narodzin, 24. jakość, 25. nieświadomych mechanizmów, 26. ulepszania, 27. silnych stron, 28. seksualności, 29. aktywne, 30. uwydatnienie, 31. nieświadomości, 32. mózgu człowieka, 33. utraty i śmierci, 34. nauka i rozwój, i uzyskanie większego wpływu na własne życie.