Polecenie 1

Zapoznaj się z filmem prezentującym dodawanie efektów związanych z fizyką, a następnie wykonaj polecenia.

R8x2VDBHDKT1P1
Film przedstawia sposób tworzenia oka ludzkiego przy pomocy modelu 3 d.
Polecenie 2

Stwórz projekt i umieść w nim cztery rodzaje obiektów: podłogę, dwa stopnie, obiekt, który z nich spadnie i kilka pomniejszych, które potrąci. Na końcu dodaj do sceny niebo.

Ryt3i86wIQOYU
Polecenie 3

Zmodyfikuj obiekty, dodając do nich różniące się od siebie materiały. Następnie dodaj animację początkowego ruchu obiektu i pozwól rozegrać się animacji.

R1djZIGKUDQe0
Ważne!

Animację tworzymy, używając osi czasu znajdującej się w dolnej części okna programu. Zaznaczamy na niej kluczowe klatki, pomiędzy którymi Blender tworzy animację. Aby dodać klatkę, klikamy na kropkę obok danego parametru – program zapamięta, że we wskazanym momencie ten parametr ma mieć określoną wartość. Korzystając z parametru End znajdującego się na dole, ustawiamy zakres, w jakim chcemy, by animacja się wyeksportowała.