Film samouczek
Napisz w języku C++ program symulujący grę w wisielca.
Specyfikacja:
Założenia:
nie rysuj szubienicy – liczbę szans przechowuj w zmiennej,
komputer losuje słowo z wcześniej przygotowanej tablicy,
gracz zgaduje słowo poprzez wprowadzanie kolejnych liter,
gra kończy się, gdy gracz zgadnie słowo w całości lub gdy zabraknie mu szans.
Dane:
slowa– słowa, z których komputer ma losować; tablica łańcuchów znaków
Wynik:
W kolejnych iteracjach pętli gry program – w przypadku podania przez użytkownika litery występującej w słowie – wyświetla niepełny napis uzupełniony o podaną literę lub odejmuje pozostałe szanse w przypadku litery niewystępującej w danym słowie.
Porównaj swoje rozwiązanie z filmem.

Film dostępny pod adresem /preview/resource/RYnSw9yvCQi5I
Film nawiązujący do treści materiału: Algorytmy tekstowe - gra w wisielca.
Kod programu zaprezentowanego w filmie: