E-materiały do kształcenia zawodowego

Animator czasu wolnego

HGT.08. Obsługa klienta oraz rozliczanie imprez i usług turystycznych - Technik organizacji turystyki 422104

Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznych

SEKWENCJE FILMOWE

Spis treści

Spis treści

  1. Animator dziecięcyAnimator dziecięcy

  2. Animator seniorówAnimator seniorów

  3. Show animatorShow animator

  4. Animator młodzieżowy i sportowyAnimator młodzieżowy i sportowy

  5. Animator integracyjnyAnimator integracyjny

All‑Round Entertainer – to animator pełniący jednocześnie wszystkie powyższe role.

Aby uruchomić wersję anglojęzyczną, należy nacisnąć przycisk „play” przy angielskim tytule filmu.

Aby wyświetlić napisy w filmie, należy je aktywować w menu w dolnej części ekranu.

1

1. Animator dziecięcy

1
RfvzTo4zURNm21
Ćwiczenie 1
Łączenie par. Oceń prawdziwość podanych zdań. Zaznacz Prawda, jeśli zdanie jest prawdziwe, lub Fałsz – jeśli jest fałszywe.. Animatora dziecięcego powinny charakteryzować: znajomość języków, logopedii oraz zdolności managerskie.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Jeśli animator dziecięcy prowadzi zajęcia po raz pierwszy z daną grupą, powinien poznać imiona dzieci, zapytać o jedną rzecz, którą lubią. Dzięki temu poczują się one bardziej komfortowo.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz

Powrót do spisu treściPowrót do spisu treści

2

2. Animator seniorów

1
R1dTyGHzH3XXM1
Ćwiczenie 2
Odpowiedz na pytanie zaznaczając jedną prawidłową odpowiedź.
Jedną z aktywności, najchętniej podejmowaną przez seniorów w wolnym czasie, są zajęcia artystyczne. Jaka inna forma aktywnego spędzania wolnego czasu przez seniorów została przedstawiona w filmie? Możliwe odpowiedzi: 1. Zajęcia taneczne., 2. Wycieczka krajoznawcza., 3. Malowanie twarzy.
RvL7pvmc63pfF1
Ćwiczenie 3
Oprócz zaaranżowania krótkiego zapoznania się uczestników, co jeszcze trzeba przeprowadzić przed rozpoczęciem zajęć tanecznych dla seniorów? Możliwe odpowiedzi: 1. Zapoznanie się z historią tańca., 2. Rozgrzewkę., 3. Dekorację sali.

Powrót do spisu treściPowrót do spisu treści

3

3. Show animator

1
RRebCZW91rlm01
Ćwiczenie 4
Połącz w pary słowa tak, aby stworzyły poprawne wyrażenia, które wystąpiły w sekwencji filmowej. konkurs Możliwe odpowiedzi: 1. karaoke, 2. skeczów, 3. animator wieczór Możliwe odpowiedzi: 1. karaoke, 2. skeczów, 3. animator show Możliwe odpowiedzi: 1. karaoke, 2. skeczów, 3. animator

Powrót do spisu treściPowrót do spisu treści

4

4. Animator młodzieżowy i sportowy

1
RRe8frLT746IX1
Ćwiczenie 5
Uzupełnij luki w zdaniach, wybierając w poprawnej kolejności wyrazy znajdujące się pod tekstem. Rozpoczynając zajęcia rekreacyjno-sportowe dla młodzieży, zawsze warto przedstawić 1. rysunki, 2. artystyczna, 3. obuwiu, 4. zasady, 5. sportowa, 6. nakryciu głowy poszczególnych aktywności.

Jedną z najważniejszych rzeczy jest jednak odpowiednia przestrzeń 1. rysunki, 2. artystyczna, 3. obuwiu, 4. zasady, 5. sportowa, 6. nakryciu głowy. Jeśli nie mamy dostępnego typowego boiska czy sali sportowej, należy w tym celu wykorzystać inną pustą przestrzeń, pamiętając zawsze o bezpiecznej nawierzchni.

Uczestnicy zajęć powinni zostać wcześniej poinformowani o wymaganym wygodnym stroju i bezpiecznym 1. rysunki, 2. artystyczna, 3. obuwiu, 4. zasady, 5. sportowa, 6. nakryciu głowy.

Powrót do spisu treściPowrót do spisu treści

5

5. Animator integracyjny

1
R1NJzEa8c0RN01
Ćwiczenie 6
Uzupełnij luki w zdaniach, wybierając w poprawnej kolejności wyrazy znajdujące się pod tekstem. Animator integracyjny prowadzi zajęcia w rozmaitych miejscach, dlatego powinny cechować go szerokie 1. zainteresowania, 2. robotycznymi, 3. budżet, 4. spodnie, 5. scenariusz, 6. roboczymi oraz liczne umiejętności, w tym także zdolność robienia kwerendy w celu przygotowania scenariusza do dowolnej rywalizacji.

Jedną z takich aktywności może być wspólne gotowanie. Najpierw należy wybrać miejsce – najlepiej, aby była to sala przygotowana do takich zajęć, dysponująca kilkoma stanowiskami 1. zainteresowania, 2. robotycznymi, 3. budżet, 4. spodnie, 5. scenariusz, 6. roboczymi do gotowania.

Następnie należy dokładnie zaplanować 1. zainteresowania, 2. robotycznymi, 3. budżet, 4. spodnie, 5. scenariusz, 6. roboczymi, uwzględniając spis potraw do przygotowania, listę zakupów czy ciekawe przepisy na dania.

Powrót do spisu treściPowrót do spisu treści

Powiązane ćwiczenia

1
Materiały powiązane