E-materiały do kształcenia zawodowego

Udzielanie informacji turystycznej

HGT.08. Obsługa klienta oraz rozliczanie imprez i usług turystycznych - Technik organizacji turystyki 422104

Interaktywne materiały sprawdzające

11
Pokaż ćwiczenia:
11
1. Podstawowe informacje turystyczne2DM8n89ojy
RngBYSFJxend32
Do każdego sposobu spędzenia czasu przez klienta, poprzez przeciągnięcie, przyporządkuj odpowiednie propozycje, które może przekazać pracownik punktu informacji turystycznej.
2. Zadania pracownika punktu informacji turystycznej2D1bczA5qx
R1bqA1pNiYSIR2
Oceń prawdziwość podanych zdań. Zaznacz Prawda, jeśli zdanie jest prawdziwe, lub Fałsz – jeśli jest fałszywe.
3. Cechy charakteru i osobowości oraz umiejętności pracownika biura podróży1Dqv9vY0pU
Rml4TNu8XKXz01
Uzupełnij luki w zdaniach, wybierając poprawne wyrażenia spośród znajdujących się pod tekstem dotyczącym cech charakteru i osobowości oraz umiejętności pracownika biura podróży.
4. Działalność biura podróży2Dqv9vY0pU
RTdyi29Q3iWth2
Rozwiąż krzyżówkę, wpisując w puste pola hasła, które są odpowiedziami na poniższe pytania. Litery z ciemnych pól utworzą rozwiązanie.
5. Przygotowanie i udział w targach turystycznych2Dqv9vY0pU
R1BWWkFhNMEYH2
Uzupełnij luki w zdaniach, wpisując poprawne wyrażenia dotyczące przygotowania i udziału w targach turystycznych.
6. Organizacja targów turystycznych1Dqv9vY0pU
1
1

Spośród podanych obok każdej ilustracji odpowiedzi wybierz poprawną.

RJ1fESnq1hqOZ
1. Co przedstawia ilustracja? Wybierz poprawną odpowiedź spośród podanych.
RkoarPBOmSKH91
2. Co przedstawia ilustracja? Wybierz poprawną odpowiedź spośród podanych.
Rfpkz7lBXBBct
3. Co przedstawia ilustracja? Wybierz poprawną odpowiedź spośród podanych.
RC4KbD4DXakM1
4. Co przedstawia ilustracja? Wybierz poprawną odpowiedź spośród podanych.
RHvDeEHYlbhIC
Uzupełnij luki w zdaniach, wybierając poprawne wyrażenia spośród znajdujących się pod tekstem dotyczącym organizacji targów turystycznych.
7. Udzielanie informacji turystycznej - test podsumowujący3DM8n89ojy
1
3Test wielokrotnego wyboru152395Bardzo dobrze poradziłeś sobie z wykonaniem tego testu. Doskonale wykorzystałeś przyswojony materiał dotyczący udzielenia informacji turystycznej w czasie rozmowy z klientem. Brawo!Niestety, nie wszystko poszło dobrze. Nie odpowiedziałeś poprawnie na większość pytań. Wróć do materiału, który dotyczy zagadnień związanych z udzielenia informacji turystycznej w czasie rozmowy z klientem i wyszukaj w nim te elementy, z którymi miałeś największy problem. Zobacz: Wskazówki i klucze odpowiedzi. Spróbuj ponownie rozwiązać test, a na pewno się uda. Powodzenia!
Test

Test wielokrotnego wyboru

Rozwiąż test wielokrotnego wyboru zaznaczając jedną, dwie lub trzy poprawne odpowiedzi spośród podanych.

Liczba pytań:
15
Limit czasu:
23 min
Twój ostatni wynik:
-
8. Udzielanie informacji turystycznej przed i po zawarciu umowy dotyczącej imprezy turystycznej2DM8n89ojy
R3JT1awxBIJLX2
Spośród podanych do wyboru, zaznacz poprawne wyrażenia w tekście dotyczącym udzielania informacji turystycznej przed i po zawarciu umowy dotyczącej imprezy turystycznej.
9. Udzielanie informacji turystycznej w punktach i centrach informacji turystycznej - test sprawdzający3D1bczA5qx
1
3Test jednokrotnego wyboru6995Bardzo dobrze poradziłeś sobie z wykonaniem tego testu. Doskonale wykorzystałeś przyswojony materiał dotyczący udzielania informacji turystycznej w punktach i centrach informacji turystycznej w języku polskim i angielskim. Brawo!Niestety, nie wszystko poszło dobrze. Nie odpowiedziałeś poprawnie na część pytań. Wróć do materiału, który dotyczy udzielania informacji turystycznej w punktach i centrach informacji turystycznej w języku polskim i angielskim i wyszukaj w nim te elementy, z którymi miałeś największy problem. Zobacz: Wskazówki i klucze odpowiedzi. Spróbuj ponownie rozwiązać test, a na pewno się uda. Powodzenia!
Test

Test jednokrotnego wyboru

Rozwiąż test jednokrotnego wyboru, zaznaczając poprawną odpowiedź spośród podanych.

Liczba pytań:
6
Limit czasu:
9 min
Twój ostatni wynik:
-
10. Podstawowe terminy związane z obsługą klienta w punkcie informacji turystycznej2D1bczA5qx
RUKwEwSb6ASa82
Połącz w pary wyrażenia z kolumn tak, aby stworzyły pełne i poprawne definicje związane z obsługą klienta w punkcie informacji turystycznej.
1
Materiały powiązane