E-materiały do kształcenia zawodowego

Prowadzenie klasyfikacji i rozdrabniania kopalin stałych

Obsługa maszyn i urządzeń do przeróbki mechanicznej kopalin - Operator maszyn i urządzeń przeróbczych 811205, Technik Przeróbki Kopalin Stałych 311706

bg‑gold

Interaktywne materiały sprawdzające

1
Ćwiczenie 1. - Mielenie i kruszenie kopalin3DzIPs1K7z
Mielenie i kruszenie kopalin173080Brawo! To jest poprawne rozwiązanie, znasz urządzenia i procesy rozdrabniania.Jeśli miałeś/aś trudności z wykonaniem tego zadania wróć do filmu edukacyjnego Zasady obsługi maszyn i urządzeń do klasyfikacji i rozdrabniania: przesiewacze z napędem wibracyjnym, kruszarki szczękowe, stożkowe, młotkowe, walcowe, młyny kulowe i spróbuj jeszcze raz.
Test

Mielenie i kruszenie kopalin

Sprawdź swoją wiedzę dotyczącą prowadzenie klasyfikacji i rozdrabniania kopalin stałych,

Liczba pytań:
17
Limit czasu:
30 min
Twój ostatni wynik:
-
Mielenie i kruszenie kopalin173080Brawo! To jest poprawne rozwiązanie, znasz urządzenia i procesy rozdrabniania.Jeśli miałeś/aś trudności z wykonaniem tego zadania wróć do filmu edukacyjnego Zasady obsługi maszyn i urządzeń do klasyfikacji i rozdrabniania: przesiewacze z napędem wibracyjnym, kruszarki szczękowe, stożkowe, młotkowe, walcowe, młyny kulowe i spróbuj jeszcze raz.
Test

Mielenie i kruszenie kopalin

Sprawdź swoją wiedzę dotyczącą prowadzenie klasyfikacji i rozdrabniania kopalin stałych. W tym teście samosprawdzającym występują zarówno pytania jednokrotnego jak i wielokrotnego wyboru.

Liczba pytań:
17
Limit czasu:
30 min
Twój ostatni wynik:
-
Ćwiczenie 2. - Elementy budowy urządzeń do przeróbki mechanicznej kopalin1DbV5CqKRC
Rn9AJASoaSKb31
Odpowiedz na pytania lub uzupełnij tekst. 1. Główna część robocza w kruszarce szczękowej – może być ruchoma albo nieruchoma., 2. Jedna z dominujących operacji podczas mielenia., 3. Produkowane w zakładach przeróbki skał., 4. Jedna z figur geometrycznych, której kształt mają niektóre elementy urządzeń stosowanych podczas operacji rozdrabniania., 5. Może być np. wibracyjny., 6. Jedna z operacji podczas rozdrabniania w kruszarce stożkowej., 7. Np. robocza w kruszarce szczękowej., 8. Np. kule, pręty, cylpebsy., 9. Inaczej produkt górny operacji przesiewania.
Ćwiczenie 3. - Dobór urządzenia do przeróbki mechanicznej kopalin2DbV5CqKRC
R1Rmtd2NHK2HR2
Łączenie par. Zaznacz Prawda lub Fałsz.. . Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. . Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. . Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. . Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. . Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. . Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. . Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. . Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. . Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. . Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
Ćwiczenie 4. - Metody kruszenia1DzIPs1K7z
R1V9R0BtHohkm1
Źródło: GroMar Sp. z o. o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Rt4fxrx4jfbLx1
Ćwiczenie 5. - Wymiary produktów kruszenia i przesiewania2DbV5CqKRC
R4LeQphBC08fE2
Uzupełnij tekst.
Ćwiczenie 6. - Budowa kruszarki młotkowej3DbV5CqKRC
RSThcrxymaZnk3
Podpisz elementy budowy kruszarki młotkowej przeciągając je w odpowiednie miejsca.
Źródło: GroMar Sp. z o. o., licencja: CC BY-SA 3.0.
R1K4xOklcNX7p3
Ćwiczenie 7. - Kruszarki, młyny i przesiewacze1DbV5CqKRC
R1IfRkXDdWcyT1
Pogrupuj maszyn przyporządkowując je do odpowiedniej grupy: kruszarek, przesiewaczy i młynów.
Wpisz pod każdą grafiką nazwę odpowiedniej grupy maszyn, do której należy w formie: kruszarki, przesiewacze, młyny.
Źródło: GroMar Sp. z o. o., licencja: CC BY-SA 3.0.
RnVjMQZEmQTSc
Ćwiczenie 8. - Ruch szczęki kruszarki1DzIPs1K7z
1

Zapoznaj się z filmem, a następnie odpowiedz na pytanie.

R1ZEZddxYC2tn
Film nawiązujący do treści materiału
RNNTY4RzdVdbE
Jaki ruch szczęki kruszarki szczękowej zaprezentowano na filmie?
RDnNER9kepYyw