E-materiały do kształcenia zawodowego

Projektowanie interfejsu użytkownika

INF.04 Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji – Technik programista 351406

bg‑azure

Interaktywne materiały sprawdzające

INTERAKTYWNE MATERIAŁY SPRAWDZAJĄCE

1
Pokaż ćwiczenia:
1
1. Skojarzenia kolorów1DZNQDgTL
RkXLQJLQeo8de1
Połącz w pary kolory ze skojarzeniami, jakie mogą wywoływać.
2. UI designer2DZNQDgTL
R2pyRq4yrg6zk2
W luki wstaw odpowiednie wyrazy tak, aby utworzyć prawdziwe informacje na temat UI designera.
3. Etapy projektowania aplikacji2DaihRLIuf
RaGQba1JRz5ok2
Wersja alternatywna ćwiczenia: Elementy do uszeregowania:
4. Zadania UX/UI designera3DaihRLIuf
Zadania UX/UI designera203050Ćwiczenie jest poprawnie wykonane. Znasz zadania UX/UI designeraĆwiczenie nie jest poprawnie wykonane. Jeśli masz trudności z wykonaniem tego ćwiczenia, sprawdź feedbacki, wróć do materiałów znajdujących się w e‑materiale i spróbuj jeszcze raz.
Test

Zadania UX/UI designera

Odpowiedz na pytania zaznaczając dokładnie jedną odpowiedź na każde.

Liczba pytań:
20
Limit czasu:
30 min
Twój ostatni wynik:
-
5. Projektowanie aplikacji1DaihRLIuf
RzWznO7Rx5Nky1
Wprowadź odpowiednie elementy na schemat przedstawiający etapy projektowania aplikacji.
RnprNrhPsC4eB1
Przyporządkuj wykonywane czynności do etapu projektowania aplikacji przez UQ i UI designera.
6. Zasady interfejsu2D15j8HQ1w
RvbrDdbcEqCOs1
Zaznacz wszystkie poprawne odpowiedzi.
Jakie zasady interfejsu powinny być zastosowane, aby pomóc w stworzeniu interfejsu zgodnego z oczekiwaniami użytkownika?
7. UX/UI designer3DaihRLIuf
R8j0ylxdC2nSh3
Wskaż, które zdania są prawdziwe, a które fałszywe.
8. Responsywność1D19RvGRJX
RMTASyHIkRyEU1
Zaznacz prawidłowe stwierdzenie.