Połącz w pary nazwy narzędzi obsługi technicznej z odpowiadającym im opisem.
Połącz w pary nazwy narzędzi obsługi technicznej z odpowiadającym im opisem.
Ćwiczenie 2. - Zasady obsługi technicznej statków powietrznych
Ćwiczenie 2. - Zasady obsługi technicznej statków powietrznych2DMmwCEBEn
Rs34n90C9ynEI
Łączenie par. Określ prawdziwość zdań. Zaznacz Prawda albo Fałsz.. Profilem nazywamy kształt, jaki otrzymamy po przekrojeniu w poprzek skrzydła.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Profilem aerodynamicznym nazywamy taki profil, który generuje małą siłę nośną oraz, jako zjawisko pożądane siły oporu.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Siła nośna powstaje w wyniku różnicy ciśnień nad i pod skrzydłem samolotu. Różnica ta jest spowodowana kształtem płata, który wymusza większą prędkość przepływu powietrza nad niż pod skrzydłem.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
Łączenie par. Określ prawdziwość zdań. Zaznacz Prawda albo Fałsz.. Profilem nazywamy kształt, jaki otrzymamy po przekrojeniu w poprzek skrzydła.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Profilem aerodynamicznym nazywamy taki profil, który generuje małą siłę nośną oraz, jako zjawisko pożądane siły oporu.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Siła nośna powstaje w wyniku różnicy ciśnień nad i pod skrzydłem samolotu. Różnica ta jest spowodowana kształtem płata, który wymusza większą prędkość przepływu powietrza nad niż pod skrzydłem.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
R1ELuN82SCyUb2
Łączenie par. Określ prawdziwość zdań. Zaznacz Prawda albo Fałsz.. Profilem nazywamy kształt, jaki otrzymamy po przekrojeniu w poprzek skrzydła.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Profilem aerodynamicznym nazywamy taki profil, który generuje małą siłę nośną oraz, jako zjawisko pożądane siły oporu.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Siła nośna powstaje w wyniku różnicy ciśnień nad i pod skrzydłem samolotu. Różnica ta jest spowodowana kształtem płata, który wymusza większą prędkość przepływu powietrza nad niż pod skrzydłem.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
Łączenie par. Określ prawdziwość zdań. Zaznacz Prawda albo Fałsz.. Profilem nazywamy kształt, jaki otrzymamy po przekrojeniu w poprzek skrzydła.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Profilem aerodynamicznym nazywamy taki profil, który generuje małą siłę nośną oraz, jako zjawisko pożądane siły oporu.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Siła nośna powstaje w wyniku różnicy ciśnień nad i pod skrzydłem samolotu. Różnica ta jest spowodowana kształtem płata, który wymusza większą prędkość przepływu powietrza nad niż pod skrzydłem.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
RSYgrAAnJngme2
Łączenie par. Określ prawdziwość zdań. Zaznacz Prawda albo Fałsz.. Profilem nazywamy kształt, jaki otrzymamy po przekrojeniu w poprzek skrzydła.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Profilem aerodynamicznym nazywamy taki profil, który generuje małą siłę nośną oraz, jako zjawisko pożądane siły oporu.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Siła nośna powstaje w wyniku różnicy ciśnień nad i pod skrzydłem samolotu. Różnica ta jest spowodowana kształtem płata, który wymusza większą prędkość przepływu powietrza nad niż pod skrzydłem.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
Łączenie par. Określ prawdziwość zdań. Zaznacz Prawda albo Fałsz.. Profilem nazywamy kształt, jaki otrzymamy po przekrojeniu w poprzek skrzydła.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Profilem aerodynamicznym nazywamy taki profil, który generuje małą siłę nośną oraz, jako zjawisko pożądane siły oporu.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Siła nośna powstaje w wyniku różnicy ciśnień nad i pod skrzydłem samolotu. Różnica ta jest spowodowana kształtem płata, który wymusza większą prędkość przepływu powietrza nad niż pod skrzydłem.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
R19QsOVCizkGm2
Łączenie par. Określ prawdziwość zdań. Zaznacz Prawda albo Fałsz.. Profilem nazywamy kształt, jaki otrzymamy po przekrojeniu w poprzek skrzydła.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Profilem aerodynamicznym nazywamy taki profil, który generuje małą siłę nośną oraz, jako zjawisko pożądane siły oporu.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Siła nośna powstaje w wyniku różnicy ciśnień nad i pod skrzydłem samolotu. Różnica ta jest spowodowana kształtem płata, który wymusza większą prędkość przepływu powietrza nad niż pod skrzydłem.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
Łączenie par. Określ prawdziwość zdań. Zaznacz Prawda albo Fałsz.. Profilem nazywamy kształt, jaki otrzymamy po przekrojeniu w poprzek skrzydła.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Profilem aerodynamicznym nazywamy taki profil, który generuje małą siłę nośną oraz, jako zjawisko pożądane siły oporu.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Siła nośna powstaje w wyniku różnicy ciśnień nad i pod skrzydłem samolotu. Różnica ta jest spowodowana kształtem płata, który wymusza większą prędkość przepływu powietrza nad niż pod skrzydłem.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
Ćwiczenie 3. - Dokumentacja techniczna statku powietrznego
Ćwiczenie 3. - Dokumentacja techniczna statku powietrznego3D137SsRsG
RlKvSrVEnLbGh3
Dopasuj opisy do odpowiedniej dokumentacji.
Dopasuj opisy do odpowiedniej dokumentacji.
Ćwiczenie 4. - Bezpieczeństwo i higiena pracy podczas obsługi statku powietrznego
Ćwiczenie 4. - Bezpieczeństwo i higiena pracy podczas obsługi statku powietrznego2D12rcx0tw
RiJ2D7lmqXqhx2
Rozwiąż krzyżówkę z obsługi statków powietrznych na terenie lotniska.
Rozwiąż krzyżówkę z obsługi statków powietrznych na terenie lotniska.