Karta zadań interaktywnych
Rozwiąż kartę zadań interaktywnych. Rozwiązywanie zadań rozpocznij od labiryntu.Rozwiąż kartę zadań interaktywnych. Rozwiązywanie zadań rozpocznij od labiryntu.
Wykonaj zadania.
Źródło: Eduexpert Sp.z.o.o, licencja: CC BY-SA 3.0.
Ćwiczenie 1
Źródło: Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ćwiczenie 2
Ilu cyfr używa się w matematyce?
Źródło: Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ćwiczenie 3
Jaka cyfra jest pierwsza?
Źródło: Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ćwiczenie 4
Znak „=” stawiamy między liczbami, które:
Źródło: Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ćwiczenie 5
Porównania matematycznego możemy dokonać na:
Źródło: Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ćwiczenie 6
Znaki „<” i „>” stawiamy między liczbami, które:
Źródło: Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ćwiczenie 7
Źródło: Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ćwiczenie 8
Źródło: Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ćwiczenie 9
Źródło: Eduexpert Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Polecenie 1
Z rozsypanki liczbowej: 3; 6; 15; 29; 35; 67; 5; 9; 18; 32; 46 ułóż ciąg liczb ułożonych w kolejności od najmniejszej do największej. Zapisz go w zeszycie.Z rozsypanki liczbowej: 3; 6; 15; 29; 35; 67; 5; 9; 18; 32; 46 ułóż ciąg liczb ułożonych w kolejności od najmniejszej do największej. Zapisz go w zeszycie.
Polecenie 2
Oblicz działania i wskaż najniższy i najwyższy wynik: 17 + 6; 21 - 7; 78 - 30; 26 + 8.Oblicz działania i wskaż najniższy i najwyższy wynik: 17 + 6; 21 - 7; 78 - 30; 26 + 8.