Normy stosowane podczas wykonywania badań laboratoryjnych wyrobów tkanych
Laboratorium tkanych wyrobów włókienniczych
WIRTUALNE LABORATORIUM
11
Instrukcja korzystania z wirtualnego laboratorium
Instrukcja korzystania z wirtualnego laboratorium
Na ekranie początkowym należy kliknąć w przycisk „ROZPOCZNIJ”.
Pojawi się ekran z opisami dziesięciu zadań do wykonania. Występują trzy poziomy trudności zadań, każdy poziom oznaczony jest innym kolorem. Zadania można rozwiązywać w dowolnej kolejności.
R1B9pkVB0dNQE
Po kliknięciu w przycisk zadania nr 1 pojawi się ekran ze wskazówkami dotyczącymi tego zadania. Po ich przeczytaniu należy kliknąć w strzałkę w prawym dolnym rogu ekranu.
R1DnWy1hK4m70
Pojawi się wtedy ekran zadania nr 1.
W prawym górnym rogu znajduje się przycisk „INFORMACJE”. Po najechaniu na niego kursorem rozwinie się okno zawierające treść zadania (polecenie) oraz hipotezę.
W lewym górnym rogu znajduje się poziome menu z trzema przyciskami. Pierwszy od lewej (z ikoną domu) umożliwia powrót do menu głównego (ekran wyboru zadań). Drugi od lewej (z ikoną okrągłej strzałki) umożliwia powrót do początku rozwiązywanego zadania (ekran ze wskazówkami do zadania). Trzeci przycisk od lewej (z ikoną podkładki do pisania) jest w tym momencie nieaktywny.
RllE36lv8yQAZ
Na ekranie, poniżej opisanych przycisków, znajdują się cztery przedmioty. Najechanie kursorem na dany przedmiot spowoduje wyświetlenie podpowiedzi tekstowej z jego nazwą i sugestią co (oraz ewentualnie w jakim celu) należy z nim zrobić.
R2KHQltTmUNes
Po rozwiązaniu zadania (zastosowaniu prawidłowej kolejności użycia przedmiotów) zacznie pulsować nieaktywny wcześniej przycisk z ikoną podkładki do pisania (znajdujący się w lewym górnym rogu ekranu). Po najechaniu na niego kursorem rozwinie się okno zawierające interpretacje wyników, obserwacje i wnioski. Po jego prawej stronie pojawi się przycisk (z ikoną głośnika) umożliwiający odsłuchanie podsumowania.
W prawym dolnym rogu wyświetli się natomiast strzałka umożliwiająca przejście do rozwiązywania następnego w kolejności zadania.