V. Compliance with law and safety principles. The student:
1) describes ethical issues related to the use of computers and computer networks, such as: security, digital identity, privacy, intellectual property, equal access to information and sharing information;
2) acts ethically while working with information;
3) identifies the types of licenses for software and web resources
1. Feedback on students’ progress. 2. Managing the time during the test. 3. Communicating in English; developing basic scientific, technical and digital competences; developing learning skills.
Uczniowie przed sprawdzianem zapoznają się z metodami zarządzania i organizacją czasem w trakcie sprawdzianu.
m88b21d9f762a98eb_1527752256679_0
Rb62XLdog5JFl1
Nauczyciel omawia schemat punktowania zadań na sprawdzianie.
Omówienie systemu oceniania. Ocena pozytywna od 40% prawidłowo rozwiązanych zadań. Ocena negatywna poniżej 40% prawidłowo rozwiązanych zadań.
m88b21d9f762a98eb_1527712094602_0
RAQhQrx3WttE81
Omówienie każdego zadania: prawidłowa odpowiedź, nieprawidłowa odpowiedź. Za każde prawidłowo rozwiązane zadanie uczeń otrzymuje 1 punkt.
m88b21d9f762a98eb_1528449000663_0
Sprawdzenie wiadomości z prawa autorskiego.
m88b21d9f762a98eb_1528449084556_0
Drugi
m88b21d9f762a98eb_1528449076687_0
Klasy VII i VIII
V. Przestrzeganie prawa i zasad bezpieczeństwa. Uczeń:
1) opisuje kwestie etyczne związane z wykorzystaniem komputerów i sieci komputerowych, takie jak: bezpieczeństwo, cyfrowa tożsamość, prywatność, własność intelektualna, równy dostęp do informacji i dzielenie się informacją;
2) postępuje etycznie w pracy z informacjami;
3) rozróżnia typy licencji na oprogramowanie oraz na zasoby w sieci.
m88b21d9f762a98eb_1528449068082_0
45 minut
m88b21d9f762a98eb_1528449523725_0
Sprawdzenie wiadomości z prawa autorskiego.
m88b21d9f762a98eb_1528449552113_0
1. Uzyskanie informacji o postępach uczniów. 2. Zarządzanie organizacją i czasem w trakcie sprawdzianu. 3. Porozumiewanie się w języku angielskim, rozwijanie podstawowych kompetencji naukowo‑technicznych oraz informatycznych, kształtowanie umiejętności uczenia się.
m88b21d9f762a98eb_1528450430307_0
Uczeń: Uzyskuje informację na temat stopnia opanowania wiedzy i umiejętności.
m88b21d9f762a98eb_1528449534267_0
1. Odwrócona klasa. 2. Test sprawdzający.
m88b21d9f762a98eb_1528449514617_0
Praca indywidualna
m88b21d9f762a98eb_1528450135461_0
m88b21d9f762a98eb_1528450127855_0
Uczniowie przed sprawdzianem zapoznają się z metodami zarządzania i organizacją czasem w trakcie sprawdzianu.
[SLIDESHOW]
Nauczyciel omawia schemat punktowania zadań na sprawdzianie. Omówienie systemu oceniania. Ocena pozytywna od 40% prawidłowo rozwiązanych zadań. Ocena negatywna poniżej 40% prawidłowo rozwiązanych zadań.
m88b21d9f762a98eb_1528446435040_0
TEST WIADOMOŚCI
m88b21d9f762a98eb_1528450119332_0
Omówienie każdego zadania: prawidłowa odpowiedź, nieprawidłowa odpowiedź. | Za każde prawidłowo rozwiązane zadanie uczeń otrzymuje 1 punkt.