1) student performs operations (addition, subtraction, multiplication, division, exponentiation, square root, logarithm) in a set of real numbers;
7) applies geometric and algebraic interpretation of the absolute value, does equations and inequalities of the following type: |x+4|=5, |x‑2|<3, |x+3|>4.
Uczniowie przed sprawdzianem zapoznają się z metodami zarządzania i organizacją czasu w trakcie sprawdzianu:
- Eliminowanie błędnych odpowiedzi. - Wstawianie danych do zadania - odwrócona metoda znajdowania rozwiązania. - Szacowanie danych. - Znalezienie rozwiązania i wskazanie poprawnej odpowiedzi.
m7f07789a2f8c391a_1527752256679_0
Rb62XLdog5JFl1
Nauczyciel omawia schemat punktowania zadań na sprawdzianie. Omówienie systemu oceniania. Ocena pozytywna od 40% prawidłowo rozwiązanych zadań. Ocena negatywna poniżej 40% prawidłowo rozwiązanych zadań.
m7f07789a2f8c391a_1527712094602_0
RAQhQrx3WttE81
Omówienie każdego zadania: prawidłowa odpowiedź, nieprawidłowa odpowiedź. Za każde prawidłowo rozwiązane zadanie uczeń otrzymuje 1 punkt.
m7f07789a2f8c391a_1528449000663_0
Sprawdzenie wiadomości i umiejętności z działań na błędach
m7f07789a2f8c391a_1528449084556_0
Trzeci
m7f07789a2f8c391a_1528449076687_0
I. I. Liczby rzeczywiste
Zakres podstawowy. Uczeń:
1) wykonuje działania (dodawanie, odejmowanie, mnożenie,dzielenie, potęgowanie, pierwiastkowanie, logarytmowanie) w zbiore liczb rzeczywistych,
7) stosuje interpretację geometryczna i algebraiczną wartości bezwzględnej, rozwiązuje równania i nierówności typu |x+4|=5, |x‑2|<3, |x+3|>4
m7f07789a2f8c391a_1528449068082_0
45 minut
m7f07789a2f8c391a_1528449523725_0
Sprawdzenie wiadomości i umiejętności z działań na błędach.
m7f07789a2f8c391a_1528449552113_0
1. Uzyskanie informacji o postępach uczniów w zakresie z działań na błędach. 2. Zarządzanie organizacją i czasem w trakcie sprawdzianu. 3. Porozumiewanie się w języku angielskim, rozwijanie matematycznych i podstawowych kompetencji naukowo‑technicznych oraz informatycznych, kształtowanie umiejętności uczenia się.
m7f07789a2f8c391a_1528450430307_0
Uczeń: Uzyskuje informacje na temat stopnia opanowania wiedzy i umiejętności z zakresu działań na błędach.
m7f07789a2f8c391a_1528449534267_0
1. Odwrócona klasa. 2. Test sprawdzający.
m7f07789a2f8c391a_1528449514617_0
Praca indywidualna
m7f07789a2f8c391a_1528450127855_0
Uczniowie przed sprawdzianem zapoznają się z metodami zarządzania i organizacją czasu w trakcie sprawdzianu:
- Eliminowanie błędnych odpowiedzi. - Wstawianie danych do zadania - odwrócona metoda znajdowania rozwiązania. - Szacowanie danych. - Znalezienie rozwiązania i wskazanie poprawnej odpowiedzi.
Nauczyciel omawia schemat punktowania zadań na sprawdzianie. Omówienie systemu oceniania. Ocena pozytywna od 40% prawidłowo rozwiązanych zadań. Ocena negatywna poniżej 40% prawidłowo rozwiązanych zadań.
m7f07789a2f8c391a_1528446435040_0
Zamieszczony poniżej test powtórzeniowy obejmuje materiał z matematyki z zakresu podstawy programowej dla trzeciego etapu edukacyjnego na poziomie podstawowym.
Zadania od 1 do 15.
Zadanie dla chętnych - 16
m7f07789a2f8c391a_1528450119332_0
Omówienie każdego zadania: prawidłowa odpowiedź, nieprawidłowa odpowiedź. Za każde prawidłowo rozwiązane zadanie uczeń otrzymuje 1 punkt.