Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
Polecenie 1
Przeanalizuj informacje zawarte w mapie myśli. Na ich podstawie stwórz wypunktowaną listę haseł i dodaj inne, istotne informacje i przykłady.
Przeanalizuj informacje zawarte w mapie myśli. Na ich podstawie stwórz wypunktowaną listę haseł i dodaj inne, istotne informacje i przykłady.
RudWxSpRHPgeR
(Uzupełnij).
R1RZS60Hjylem1
Źródło: Englishsquare.pl sp. z o.o.
Polecenie 2
Stwórz wypunktowaną listę haseł uwzględniającą następujące kwestie: założenia szkoły sceptyckiej, założenia sceptycyzmu średniowiecznego, przedstawiciele poszczególnych nurtów, główne problemy i argumenty, nazwy stanowisk i odmiany sceptycyzmu charakterystyczne dla poszczególnych epok, fallibilizm a sceptycyzm, spór między postawą dogmatyczną i sceptyczną, współczesne kompromisy.
Stwórz wypunktowaną listę haseł uwzględniającą następujące kwestie: założenia szkoły sceptyckiej, założenia sceptycyzmu średniowiecznego, przedstawiciele poszczególnych nurtów, główne problemy i argumenty, nazwy stanowisk i odmiany sceptycyzmu charakterystyczne dla poszczególnych epok, fallibilizm a sceptycyzm, spór między postawą dogmatyczną i sceptyczną, współczesne kompromisy.
RVqA6bFKmIPRF
(Uzupełnij).
Polecenie 3

Wskaż podobieństwa i różnice między sceptycyzmem nowożytnym i współczesnym a sceptycyzmem antycznym.

RVqA6bFKmIPRF
(Uzupełnij).
Polecenie 4

Wymień filozofów nowożytnych i współczesnych, których można nazwać sceptykami. Rozważ, czy po okresie starożytnym możemy w ogóle mówić o sceptycyzmie w filozofii. Uzasadnij swoją odpowiedź.

R19w1OKECcCij
(Uzupełnij).