Mapa myśli
Polecenie 1
Zapoznaj się z mapą myśli. Następnie podaj wartości, które według ciebie mogą być bliskie osobom zajmującym się pomocą humanitarną lub wolontariatem. Uzasadnij swoją opinię.
Na podstawie: Edukacja dla Europy. Raport Komisji Europejskiej, tłum. I. Wojnar, J. Kubin, Komitet Prognoz „Polska 2000 Plus”.
Małgorzata Talarczyk, Znaczenie wartości, „Wychowawca” 2004, nr 6.
Mieczysław Łobocki, Wychowanie moralne w zarysie, Kraków 2006, s. 76.
Małgorzata Talarczyk, Znaczenie wartości, „Wychowawca” 2004, nr 6.
Mieczysław Łobocki, Wychowanie moralne w zarysie, Kraków 2006, s. 76.
Polecenie 2
Stwórz mapę antywartości, czyli tych spośród ludzkich podstaw i motywacji, które uważasz za negatywne.