Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
Polecenie 1

Zapoznaj się z mapą myśli. Następnie podaj wartości, które według ciebie mogą być bliskie osobom zajmującym się pomocą humanitarną lub wolontariatem. Uzasadnij swoją opinię.

RwdRJ07oC45jB
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.
R10w7aF4siyHp1
Na podstawie: Edukacja dla Europy. Raport Komisji Europejskiej, tłum. I. Wojnar, J. Kubin, Komitet Prognoz „Polska 2000 Plus”.
Małgorzata Talarczyk, Znaczenie wartości, „Wychowawca” 2004, nr 6.
Mieczysław Łobocki, Wychowanie moralne w zarysie, Kraków 2006, s. 76.
1
Polecenie 2

Stwórz mapę antywartości, czyli tych spośród ludzkich podstaw i motywacji, które uważasz za negatywne.

RSAJ37gLalZqk
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
R1ddwRO0pu3wG
(Uzupełnij).