Mapa myśli
Odwołując się do omawianego w lekcji fragmentu oraz znajomości całego utworu, uzupełnij mapę myśli. Następnie na jej podstawie scharakteryzuj wizerunek artysty i koncepcję sztuki przedstawioną w Tangu Mrożka.
Zapoznaj się z treścią mapy myśli. Znajdziesz w niej miejsca z poleceniem, aby ją uzupełnić o odpowiednie cytaty z utworu. Odwołując się do omawianego w lekcji fragmentu oraz znajomości całego utworu wypisz te cytaty w poniższym polu tekstowym. Następnie na podstawie treści mapy myśli scharakteryzuj wizerunek artysty i koncepcję sztuki przedstawioną w Tangu Mrożka.
W swojej wypowiedzi odwołaj się do cytatów zebranych na mapie.
Na podstawie omawianego w lekcji fragmentu Tanga Sławomira Mrożka uzupełnij mapę myśli. Następnie sformułuj dwa argumenty potwierdzające tezę, że eksperyment teatralny Stomila ma groteskowy charakter i jest parodią teatru awangardowego.
Zapoznaj się z treścią mapy myśli. Znajdziesz w niej miejsca z poleceniem, aby ją uzupełnić o odpowiednie cytaty z utworu lub odpowiedzieć na pytania. Na podstawie omawianego w lekcji fragmentu Tanga Sławomira Mrożka zapisz odpowiednie cytaty i odpowiedzi w poniższym polu tekstowym. Następnie sformułuj dwa argumenty potwierdzające tezę, że eksperyment teatralny Stomila ma groteskowy charakter i jest parodią teatru awangardowego.