Polecenie 1

Odwołując się do omawianego w lekcji fragmentu oraz znajomości całego utworu, uzupełnij mapę myśli. Następnie na jej podstawie scharakteryzuj wizerunek artysty i koncepcję sztuki przedstawioną w Tangu Mrożka.

Zapoznaj się z treścią mapy myśli. Znajdziesz w niej miejsca z poleceniem, aby ją uzupełnić o odpowiednie cytaty z utworu. Odwołując się do omawianego w lekcji fragmentu oraz znajomości całego utworu wypisz te cytaty w poniższym polu tekstowym. Następnie na podstawie treści mapy myśli scharakteryzuj wizerunek artysty i koncepcję sztuki przedstawioną w Tangu Mrożka.

W swojej wypowiedzi odwołaj się do cytatów zebranych na mapie.

RqLj1XE6SONra
(Uzupełnij).
Rs0nCMqUhdKSo1
Polecenie 2

Na podstawie omawianego w lekcji fragmentu Tanga Sławomira Mrożka uzupełnij mapę myśli. Następnie sformułuj dwa argumenty potwierdzające tezę, że eksperyment teatralny Stomila ma groteskowy charakter i jest parodią teatru awangardowego.

Zapoznaj się z treścią mapy myśli. Znajdziesz w niej miejsca z poleceniem, aby ją uzupełnić o odpowiednie cytaty z utworu lub odpowiedzieć na pytania. Na podstawie omawianego w lekcji fragmentu Tanga Sławomira Mrożka zapisz odpowiednie cytaty i odpowiedzi w poniższym polu tekstowym. Następnie sformułuj dwa argumenty potwierdzające tezę, że eksperyment teatralny Stomila ma groteskowy charakter i jest parodią teatru awangardowego.

RR8kHdTaZ4llY
Cytaty i odpowiedzi na pytania: (Uzupełnij).
R11wMCEeaxUi6
Argument 1. (Uzupełnij). Argument 2. (Uzupełnij).
RSkF8t9EVlLb71