Stwórz mapę myśli, która uporządkuje twoją wiedzę na temat czynników grupotwórczych i zakotwiczy ją w twoim doświadczeniu. Do poszczególnych czynników przyporządkuj typy, w jakich występują, a następnie ich przejawy (jeśli to możliwe – pogrupowane w szersze kategorie). Na początku wybierz grupę społeczną, dla której stworzysz mapę myśli (np. klasa szkolna, drużyna sportowa, zespół muzyczny, rodzina).
RaLHCaBCDJTbI 1 Mapa myśli. Lista elementów:
Nazwa kategorii: Klasa Elementy należące do kategorii KlasaNazwa kategorii: Podobieństwa Elementy należące do kategorii PodobieństwaNazwa kategorii: Wiek Nazwa kategorii: Cele indywidualne Nazwa kategorii: Poziom kompetencji wyniesiony ze szkoły podstawowej Koniec elementów należących do kategorii Podobieństwa Nazwa kategorii: Interakcje Elementy należące do kategorii InterakcjeNazwa kategorii: Bezpośrednio związane z tokiem nauczania Elementy należące do kategorii Bezpośrednio związane z tokiem nauczaniaNazwa kategorii: Przykład nr 1 Nazwa kategorii: Przykład nr 2 Koniec elementów należących do kategorii Bezpośrednio związane z tokiem nauczania Nazwa kategorii: Pośrednio związane z tokiem nauczania Elementy należące do kategorii Pośrednio związane z tokiem nauczaniaNazwa kategorii: Przykład nr 1 Nazwa kategorii: Przykład nr 2 Koniec elementów należących do kategorii Pośrednio związane z tokiem nauczania Nazwa kategorii: Niezwiązane z tokiem nauczania Koniec elementów należących do kategorii Interakcje Koniec elementów należących do kategorii Klasa Mapa myśli. Lista elementów: Nazwa kategorii: Klasa Elementy należące do kategorii KlasaNazwa kategorii: Podobieństwa Elementy należące do kategorii PodobieństwaNazwa kategorii: Wiek Nazwa kategorii: Cele indywidualne Nazwa kategorii: Poziom kompetencji wyniesiony ze szkoły podstawowej Koniec elementów należących do kategorii Podobieństwa Nazwa kategorii: Interakcje Elementy należące do kategorii InterakcjeNazwa kategorii: Bezpośrednio związane z tokiem nauczania Elementy należące do kategorii Bezpośrednio związane z tokiem nauczaniaNazwa kategorii: Przykład nr 1 Nazwa kategorii: Przykład nr 2 Koniec elementów należących do kategorii Bezpośrednio związane z tokiem nauczania Nazwa kategorii: Pośrednio związane z tokiem nauczania Elementy należące do kategorii Pośrednio związane z tokiem nauczaniaNazwa kategorii: Przykład nr 1 Nazwa kategorii: Przykład nr 2 Koniec elementów należących do kategorii Pośrednio związane z tokiem nauczania Nazwa kategorii: Niezwiązane z tokiem nauczania Koniec elementów należących do kategorii Interakcje Koniec elementów należących do kategorii Klasa