1
Polecenie 1

Stwórz mapę myśli, która uporządkuje twoją wiedzę na temat czynników grupotwórczych i zakotwiczy ją w twoim doświadczeniu. Do poszczególnych czynników przyporządkuj typy, w jakich występują, a następnie ich przejawy (jeśli to możliwe – pogrupowane w szersze kategorie). Na początku wybierz grupę społeczną, dla której stworzysz mapę myśli (np. klasa szkolna, drużyna sportowa, zespół muzyczny, rodzina).

RaLHCaBCDJTbI1
Mapa myśli. Lista elementów:
  • Nazwa kategorii: Klasa
    • Elementy należące do kategorii Klasa
    • Nazwa kategorii: Podobieństwa
      • Elementy należące do kategorii Podobieństwa
      • Nazwa kategorii: Wiek
      • Nazwa kategorii: Cele indywidualne
      • Nazwa kategorii: Poziom kompetencji wyniesiony ze szkoły podstawowej
      • Koniec elementów należących do kategorii Podobieństwa
    • Nazwa kategorii: Interakcje
      • Elementy należące do kategorii Interakcje
      • Nazwa kategorii: Bezpośrednio związane z tokiem nauczania
        • Elementy należące do kategorii Bezpośrednio związane z tokiem nauczania
        • Nazwa kategorii: Przykład nr 1
        • Nazwa kategorii: Przykład nr 2
        • Koniec elementów należących do kategorii Bezpośrednio związane z tokiem nauczania
      • Nazwa kategorii: Pośrednio związane z tokiem nauczania
        • Elementy należące do kategorii Pośrednio związane z tokiem nauczania
        • Nazwa kategorii: Przykład nr 1
        • Nazwa kategorii: Przykład nr 2
        • Koniec elementów należących do kategorii Pośrednio związane z tokiem nauczania
      • Nazwa kategorii: Niezwiązane z tokiem nauczania
      • Koniec elementów należących do kategorii Interakcje
      Koniec elementów należących do kategorii Klasa
R1QTf43VPcahF
(Uzupełnij).