Mapa myśli
Polecenie 1
Stwórz mapę myśli, która uporządkuje twoją wiedzę na temat czynników grupotwórczych i zakotwiczy ją w twoim doświadczeniu. Do poszczególnych czynników przyporządkuj typy, w jakich występują, a następnie ich przejawy (jeśli to możliwe – pogrupowane w szersze kategorie). Na początku wybierz grupę społeczną, dla której stworzysz mapę myśli (np. klasa szkolna, drużyna sportowa, zespół muzyczny, rodzina).
- Nazwa kategorii: Klasa
- Nazwa kategorii: Podobieństwa
- Nazwa kategorii: Wiek
- Nazwa kategorii: Cele indywidualne
- Nazwa kategorii: Poziom kompetencji wyniesiony ze szkoły podstawowej Koniec elementów należących do kategorii Podobieństwa
- Nazwa kategorii: Interakcje
- Nazwa kategorii: Bezpośrednio związane z tokiem nauczania
- Nazwa kategorii: Przykład nr 1
- Nazwa kategorii: Przykład nr 2 Koniec elementów należących do kategorii Bezpośrednio związane z tokiem nauczania
- Nazwa kategorii: Pośrednio związane z tokiem nauczania
- Nazwa kategorii: Przykład nr 1
- Nazwa kategorii: Przykład nr 2 Koniec elementów należących do kategorii Pośrednio związane z tokiem nauczania
- Nazwa kategorii: Niezwiązane z tokiem nauczania Koniec elementów należących do kategorii Interakcje
- Elementy należące do kategorii Klasa
- Elementy należące do kategorii Podobieństwa
- Elementy należące do kategorii Interakcje
- Elementy należące do kategorii Bezpośrednio związane z tokiem nauczania
- Elementy należące do kategorii Pośrednio związane z tokiem nauczania