Minecraft Education. Najczęściej spotykane problemy z logowaniem
1. Nie wiem, w jaki sposób zmienić uczniowi hasło.
Sprawdź jak to zrobić tutaj.
2. Nie mogę się zalogować na konto, ponieważ mój login wlasnylogin@zpe.gov.pl nie działa.
Przejdź do kafelka Buduj z Minecraft. Aby to zrobić, najpierw musisz zalogować się na swoje konto ZPE. Rozwijając listę przy awatarze, wejdź w Mój panel. Następnie, kliknij w kafelek Aplikacje znajdujący się w jego prawym górnym rogu:
Pojawi się kafelek Buduj z Minecraft. Kliknij w niego:
Wyświetli Ci się strona, na której znajdziesz swój login do Minecraft Education w formacie n123xxx@zpe.gov.pl lub w przypadku ucznia: 123xxx@zpe.gov.pl.
Pobierz aplikację Buduj z Minecraft wyszczególnioną na stronie, zaloguj się loginem w powyższym formacie oraz Twoim hasłem logowania do platformy ZPE.
Gotowe! Teraz będziesz mógł rozpocząć grę.
3. Nie mogę zalogować się ani do Minecraft Education ani do ZPE, ponieważ moja skrzynka pocztowa nie istnieje lub nie mam do niej dostępu.
Napisz do nas za pomocą formularza zgłoszeniowego, który znajduje się pod przyciskiem Zgłoś problem w stopce strony. Podaj w nim takie dane jak: imię i nazwisko, adres e‑mail, numer RSPO szkoły bądź szkół.
4. Co zrobić, jeżeli w zakładce Raporty w Strefie Pracownika widzę login, który już uprzednio zmieniłem na wybrany przez siebie?
Postępuj tak, jak w punkcie 2. Jeżeli nadal nie rozwiąże to Twojego problemu, zapraszamy do kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy.
Jeżeli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na swój problem z logowaniem do Minecraft Education na ZPE, skontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy znajdujący się w stopce strony.