Model pracy z uczniem zdolnym w szkole podstawowej. Jak praktycznie i systemowo zorganizować edukację uczniów zdolnych na poziomie szkoły podstawowej?
Poradnik podejmuje zagadnienia dotyczące problemu uczniów zdolnych. w kilku rozdziałach przedstawiony jest aspekt teoretycznych rozważań na temat zdolności ale znajdują się w nim także praktyczne rozwiązania na rzecz wspierania procesów poznawczych i społeczno‑emocjonalnych ucznia zdolnego. Opisane są założenia szkolnego systemu wspierania ucznia z odniesieniem do prawa oświatowego. Interesujący poznawczo dla nauczycieli może być podrozdział dotyczący tutoringu, który jest coraz popularniejsza formą pracy z uczniami.
Otwórz linkOtwórz link
Źródło: Iwona Fechner‑Sędzicka, projekt „Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym”, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, 3.3. Poprawa jakości kształcenia, Europejski Fundusz Społeczny 2007‑2013