E-materiały do kształcenia zawodowego

Sprzedaż, asortyment – klient. Stanowisko kasowe

HAN.01. Prowadzenie sprzedaży – sprzedawca 522301, technik handlowiec 522305, technik księgarstwa 522306

bg‑cyan

Netografia i bibliografia

Netografia

  • Idealna obsługa klienata – zasady i wskazówki: https://focustelecom.pl/blog/idealna-obsluga-7-krokow-do-uszczesliwienia-klienta/ (dostęp: 13.12.2022)

  • Sprawna i miła obsługa klienta: https://grupaeurocash.pl/blog/8-zasad-ktore-zapewnia-w-twoim-sklepie-sprawna-i-mila-obsluge-klienta (dostęp: 13.12.2022)

  • Zasady rozmowy telefonicznej: http://klientnaszfan.pl/2017/05/08/15-zasady-rozmowy-telefonicznej/ (dostęp: 13.12.2022)

  • Częstotliwość zmian w asortymencie przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością: http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.desklight-129f998b-3e66-48c3-97a5-366d86bf3366/c/IBRKK-handel_wew_3-2018-94-105.pdf (plik w formacie PDF, w języku polski, o rozmiarze 387 kB, dostęp: 13.12.2022)

Bibliografia

  • Blanchard K., Halsey V., Cuff K., Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza,wydawnictwo MT Biznes, Warszawa 2016.

  • Hyken S., Kult klienta. Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy, Wolters Kluwer. Warszawa 2015.

  • Larskon W. W., Obsługa Klienta. Praktyczny Poradnik Dla Tych, Którzy Nie Lubią Tracić Czasu, Wydaw. K. E. Liber, Warszawa 2003.