E-materiały do kształcenia zawodowego

E‑book – Rola komunikacji marketingowej i zarządzania marketingowego w agrobiznesie

ROL.05.3 Organizacja i prowadzenie przedsiębiorstwa w agrobiznesie – technik agrobiznesu 331402

bg‑yellow

Netografia i bibliografia

bg‑gray2

Netografia

  1. Encyklopedia Zarządzania, https://mfiles.pl/pl/index.php/Strona_g%C5%82%C3%B3wna [dostęp: 17.07.2023].

  2. Money.pl, część portalu poświęcona agrobiznesowi, https://agrobiznes.money.pl/ [dostęp: 17.07.2023].

  3. AgroNews.com.pl, część portalu poświęcona agrobiznesowi, https://agronews.com.pl/agrobiznes/ [dostęp: 17.07.2023].

bg‑gray2

Bibliografia

  1. M. Duczkowska‑Piasecka (red.), Marketing w agrobiznesie, Format‑AB, Warszawa 1996.

  2. P. Kotler, G. Armstrong, J. Saunders, V. Wong, Marketing. Podręcznik europejski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.

  3. P. Łukasik, Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2008.

  4. J. Musiałkiewicz, Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej, Wydawnictwo Ekonomik, Warszawa 2016.