E-materiały do kształcenia zawodowego

Zarządzanie marketingowe w agrobiznesie

ROL.05.3 Organizacja i prowadzenie przedsiębiorstwa w agrobiznesie – technik agrobiznesu 331402

Netografia i bibliografia

NETOGRAFIA

  1. Encyklopedia Zarządzania, https://mfiles.pl/pl/index.php/Strona_g%C5%82%C3%B3wna [dostęp: 28.08.2023].

  2. Money.pl, część portalu poświęcona agrobiznesowi, https://agrobiznes.money.pl/ [dostęp: 28.08.2023].

  3. AgroNews.com.pl, część portalu poświęcona agrobiznesowi, https://agronews.com.pl/agrobiznes/ [dostęp: 28.08.2023].

  4. J. Michalewska, Dobre zarządzanie i marketing to podstawa sukcesu w agrobiznesie, artykuł na portalu agropolska.pl, 26.11.2018, https://www.agropolska.pl/agrobiznes/dobre-zarzadzanie-i-marketing-to-podstawa-sukcesu-w-agrobiznesie,1180.html [dostęp: 28.08.2023].

  5. Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, https://www.arimr.gov.pl [dostęp: 28.08.2023].

  6. Marketing w rolnictwie, artykuł na portalu KalendarzRolników.pl, 23.10.2020, https://www.kalendarzrolnikow.pl/3128/marketing-w-rolnictwie [dostęp: 28.08.2023].

  7. Marketing Portal, https://marketingportal.pl/ [dostęp: 28.08.2023].

  8. N. Kilen, Cele i strategie marketingowe – czemu są ważne i jak je układać?, artykuł na stronie internetowej agencji marketingowej On Board Think Kong, 14.10.2019, https://obtk.pl/cele-strategie-marketingowe-czemu-sa-wazne-je-ukladac/ [dostęp: 28.08.2023].

  9. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, https://www.parp.gov.pl [dostęp: 28.08.2023].

  10. M. Loryńska, Co to jest i po co Twojej firmie strategia marketingowa?, artykuł na blogu agencji interaktywnej Pixel PR, 22.06.2012, https://pixelpr.net/blog/co-to-jest-i-po-co-twojej-firmie-strategia-marketingowa/ [dostęp: 28.08.2023].

  11. Wiadomości Rolnicze Polska, https://www.wrp.pl/ [dostęp: 28.08.2023].

BIBLIOGRAFIA

  1. J. Broniecka, Wszystko o prowadzeniu działalności gospodarczych, Klim Baron Business Solutions, Warszawa 2021.

  2. E. Czernyszewicz, E. Kołodziej (red.), Jakość i zarządzanie w agrobiznesie. Wybrane aspekty, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Lublin 2018.

  3. M. Duczkowska‑Piasecka (red.), Marketing w agrobiznesie, Format‑AB, Warszawa 1996.

  4. T. Gorzelany, W. Aue, Prowadzenie działalności gospodarczej (z KPS i OMZ). Podręcznik do kształcenia zawodowego, WSiP, Warszawa 2013.

  5. P. Kotler, G. Armstrong, J. Saunders, V. Wong, Marketing. Podręcznik europejski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.

  6. P. Łukasik, Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2008.

  7. J. Musiałkiewicz, Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej, Wydawnictwo Ekonomik, Warszawa 2016.

  8. E. Niedzielski, A. Łapińska, Agrobiznes. Zarządzanie firmą, WSiP, Warszawa 1999.

  9. E. Pudełkiewicz, Refleksje wokół koncepcji marketingu w agrobiznesie, „Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing” 2011, nr 5 (54).

  10. J. Szwacka‑Mokrzycka, Specyfika marketingu w agrobiznesie. Przegląd koncepcji, „Handel Wewnętrzny” 2016, nr 5 (364).