Ilustracja przedstawia twarz dziewczynki o imieniu Mia ujęta w kółeczku, która wypowiada słowa znajdujące się w ramce:
Oh no! Sandra can’t find her things again! I need to help her! You can help,
too. Listen to the chant and help Sandra
find her things. Are you ready? O nie! Sandra znów nie może znaleźć
swoich rzeczy! Muszę jej pomóc. Ty też możesz pomóc. Posłuchaj rymowanki i pomóż Sandrze znaleźć jej rzeczy. Gotowy? Gotowa?
Ilustracja przedstawia twarz dziewczynki o imieniu Mia ujęta w kółeczku, która wypowiada słowa znajdujące się w ramce:
Oh no! Sandra can’t find her things again! I need to help her! You can help,
too. Listen to the chant and help Sandra
find her things. Are you ready? O nie! Sandra znów nie może znaleźć
swoich rzeczy! Muszę jej pomóc. Ty też możesz pomóc. Posłuchaj rymowanki i pomóż Sandrze znaleźć jej rzeczy. Gotowy? Gotowa?
Źródło: GroMar Sp. z o.o. 2022, licencja: CC BY-SA 3.0.
1
Exercise1
Match.
Połącz.
RE5ObJe83fZST
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Nagranie dźwiękowe
R17p7G9LMC4RN
1. Where’s the tablet? Where’s the tablet?
2. Mum! I can’t 1. Look, 2. under, 3. wardrobe, 4. pillow, 5. find the tablet!
3. Is it in the 1. Look, 2. under, 3. wardrobe, 4. pillow, 5. find?
4. No, it isn't.
5. Is it 1. Look, 2. under, 3. wardrobe, 4. pillow, 5. find the chair?
6. No, it isn’t.
7. Sandra! 1. Look, 2. under, 3. wardrobe, 4. pillow, 5. find! It’s on the 1. Look, 2. under, 3. wardrobe, 4. pillow, 5. find over there!
1. Where’s the tablet? Where’s the tablet?
2. Mum! I can’t 1. Look, 2. under, 3. wardrobe, 4. pillow, 5. find the tablet!
3. Is it in the 1. Look, 2. under, 3. wardrobe, 4. pillow, 5. find?
4. No, it isn't.
5. Is it 1. Look, 2. under, 3. wardrobe, 4. pillow, 5. find the chair?
6. No, it isn’t.
7. Sandra! 1. Look, 2. under, 3. wardrobe, 4. pillow, 5. find! It’s on the 1. Look, 2. under, 3. wardrobe, 4. pillow, 5. find over there!
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.