Ilustracja przedstawia twarz dziewczynki o imieniu Mia , ujętą w kółeczko, która wypowiada słowa zawarte w ramce:
Sandra is my younger sister. She likes playing with her toys and my tablet!
Today, I want to play with my friend Olivia. But Sandra can’t find my tablet. I must help her!Sandra jest moją młodszą siostrą. Ona lubi bawić się swoimi zabawkami i grać na moim tablecie. Dziś ja chcę zagrać z moją
przyjaciółką Olivią. Sandra jednak nie może.
Ilustracja przedstawia twarz dziewczynki o imieniu Mia , ujętą w kółeczko, która wypowiada słowa zawarte w ramce:
Sandra is my younger sister. She likes playing with her toys and my tablet!
Today, I want to play with my friend Olivia. But Sandra can’t find my tablet. I must help her!Sandra jest moją młodszą siostrą. Ona lubi bawić się swoimi zabawkami i grać na moim tablecie. Dziś ja chcę zagrać z moją
przyjaciółką Olivią. Sandra jednak nie może.
Źródło: GroMar Sp. z o.o. 2022, licencja: CC BY-SA 3.0.
Ilustracja przedstawia kuchnię. Znajduje się w niej Mia, Olivia oraz mama pierwszej z dziewczynek. Na blacie widać torbę, sitko do mąki, sól oraz miskę. Bohaterowie prowadzą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia kuchnię. Znajduje się w niej Mia, Olivia oraz mama pierwszej z dziewczynek. Na blacie widać torbę, sitko do mąki, sól oraz miskę. Bohaterowie prowadzą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o. 2022, licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Olivia: Mia, I’m boredI’m bored.I’m bored. Let's playLet’s play!Let's play a game!
Mia: Ok, but wait a momentWait a moment.wait a moment. Where isWhere is...?Where is my tablet? It isn’t hereherehere. Mum, where is my tablet?
Mum: Go and ask Sandra! She’s in her bedroombedroombedroom.
R1dhjnz8W8ZLo1
Ilustracja przedstawia trzy dziewczynki w pokoju Sandry. Są w nim: Olivia, Sandra i Mia. Na podłodze widoczne są porozrzucane zabawki. Dziewczynki prowadzą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia trzy dziewczynki w pokoju Sandry. Są w nim: Olivia, Sandra i Mia. Na podłodze widoczne są porozrzucane zabawki. Dziewczynki prowadzą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o. 2022, licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia and Olivia: Hi Sandra… Oh no!
Olivia: Oh dear! What a mess!What a mess!What a mess!
Mia: Sandra, where is my tablet?
Sandra: It is ononon the deskdeskdesk. UnderunderUnder my teddy bearteddy bearteddy bear. Oh, no! It isn’t here!
R1MbqgXaQbx7v1
Ilustracja przedstawia trzy dziewczynki w pokoju Sandry. Są w nim: Olivia, Sandra i Mia. W pokoju jest porządek. Dziewczynki prowadzą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia trzy dziewczynki w pokoju Sandry. Są w nim: Olivia, Sandra i Mia. W pokoju jest porządek. Dziewczynki prowadzą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o. 2022, licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Sandra: Mia! Olivia! Let’s find it!Let’s find it!Let’s find it! Where is the missing tabletmissing tabletmissing tablet?
Olivia: Let’s openLet’s open…Let’s open the wardrobe! Sandra, is it in the wardrobe?
Sandra: Yes, it is… Oh dear! No, it isn’t… It’s a book.
R14rBVwv4fTg81
Ilustracja przedstawia trzy dziewczynki w pokoju Sandry. Są w nim: Olivia, Sandra i Mia. Na podłodze widoczne są porozrzucane zabawki. Dziewczynki prowadzą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach. Na podłodze widoczne są porozrzucane zabawki. Najmłodsza z dziewczynek siedzi na dywanie. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia trzy dziewczynki w pokoju Sandry. Są w nim: Olivia, Sandra i Mia. Na podłodze widoczne są porozrzucane zabawki. Dziewczynki prowadzą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach. Na podłodze widoczne są porozrzucane zabawki. Najmłodsza z dziewczynek siedzi na dywanie. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o. 2022, licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: Let’s look under the chairchairchair. Is it under the chair?
Sandra: Yes, it is… Oh, dear! No, it isn’t. It’s a sock!
Olivia: Look! It's over there! In the binbinbin! Under the deskdeskdesk!
Sandra: Is it in the bin? Yes, it is… Oh, dear! No, it isn’t. It’s a shoe!
RRa8onoHqEB1n1
Ilustracja przedstawia trzy dziewczynki w pokoju Sandry. Są w nim: Olivia, Sandra i Mia. Na podłodze widoczne są porozrzucane zabawki. Dziewczynki prowadzą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach. Sandra podchodzi do łóżka. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia trzy dziewczynki w pokoju Sandry. Są w nim: Olivia, Sandra i Mia. Na podłodze widoczne są porozrzucane zabawki. Dziewczynki prowadzą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach. Sandra podchodzi do łóżka. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o. 2022, licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: Sandra, look! It’s over there! It’s on the bed!
Olivia: Yes, it is! Sandra, look under the pillowpillowpillow!
Sandra: Yippee! Mia, here’s your tablet. Can I play a game on it?
R1EWiWHAqf0tC1
Ilustracja przedstawia trzy dziewczynki w pokoju Sandry. Są w nim: Olivia, Sandra i Mia. Na podłodze widoczne są porozrzucane zabawki. Dziewczynki prowadzą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach. Sandra trzyma w dłoni tablet. Do pokoju wchodzi mama. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia trzy dziewczynki w pokoju Sandry. Są w nim: Olivia, Sandra i Mia. Na podłodze widoczne są porozrzucane zabawki. Dziewczynki prowadzą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach. Sandra trzyma w dłoni tablet. Do pokoju wchodzi mama. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o. 2022, licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mum: What is goingWhat is going on here?What is goingon here?What is going on here?on here? Oh dear! What a mess!
Sandra: Mum! Here’s Mia’s tablet! Let’s play a game!
Mum: No, Sandra. Clean this messclean this messClean this mess! Mia and Olivia, help her, please.
Mia and Olivia: Thanks, Sandra.
1 Źródło: ElaBorowiec, licencja: CC BY-SA 3.0.
Rj9bF274Fda9t1
Ilustracja przedstawia planszę ZAPAMIĘTAJ. W lewym górnym rogu, znajduje się ikona otwartej książki i mózgu, oraz napis: Zapamiętaj. Ilustracja przestawia trzy kartony. Pierwszy od lewej ma położony tablet na wierzchu. The tablet is on the box. Do drugiego kartonu włożono tablet. The tablet is in the box. Ostatni karton leży na tablecie. The tablet is under the box.
Źródło: GroMar Sp. z o.o. 2022, licencja: CC BY-SA 3.0.
R1ABzUlOUFuEE1
Ilustracja przedstawia tablicę ZWRÓĆ UWAGĘ. W lewym górnym rogu, znajduje się ikona kartki papieru z lupą, oraz napis: Zwróć uwagę. Widoczna jest Mia, która mówi: "WHERES IS MY TABLET? IS IT IN THE BOX?" Obok widoczne są dwa kartony. Jeden jest otwarty i w środku znajduje się tablet. YES, IT IS. Drugi jest pusty. No, it isn't.
Źródło: GroMar Sp. z o.o. 2022, licencja: CC BY-SA 3.0.
1
Exercise2
Match.
Połącz.
R1S2U6vxj7zjk
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.