Pobierz przykładowe dane do prezentacji, a następnie wykonaj polecenia.
R15TI0GV4KCQA
Polecenie 1
Zapoznaj się z prezentacją i wykonaj przedstawione w niej czynności. Następnie przejdź do arkusza Polecenie i rozwiąż zadania znajdujące się pod prezentacjami.
Microsoft Excel
RtAjAy89fsZgt1
LibreOffice Calc
Rli7wZzaPxHwN1
Polecenie 2
Dane w tabeli przedstawiają planowane i zrealizowane koszty inicjatyw realizowanych w ramach społecznych budżetów w poszczególnych rejonach miast. Korzystając z tych danych, stwórz raport zawierający sumaryczne koszty inicjatyw zrealizowanych dla poszczególnych rejonów w dwóch miastach o największym budżecie liczonym w kosztach realizacji inicjatyw.
Stworzona przez ciebie tabela przestawna może wyglądać tak:
R1FxPGtdXOVOi
Polecenie 3
Stwórz drugą tabelę przestawną na podstawie zestawienia w arkuszu Polecenie. Przedstaw raport zawierający sumaryczne koszty inicjatyw planowanych dla poszczególnych rejonów w dwóch miastach o najmniejszym budżecie liczonym w planowanym koszcie inicjatywy.
Stworzona przez ciebie tabela przestawna może wyglądać tak: