Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
Polecenie 1

Na podstawie treści prezentacji opisz relację poeta‑czytelnik (nadawca‑odbiorca). Wypisz oczekiwania obu stron oraz tendencje w rozwoju poezji romantycznej.

RIi5RR5kxiKzQ
(Uzupełnij).
RAJ74JuVjbgsx1
Prezentacja.
Polecenie 2

Na podstawie treści prezentacji, ale także dotychczas zdobytej wiedzy wyjaśnij znaczenie ludowości i folkloru dla twórczości romantycznej, w tym dla poezji Adama Mickiewicza.

RCp6xOHuo8bM3
(Uzupełnij).
RQKGf853f93Wl
Ćwiczenie 1
Zaznacz poprawne twierdzenie. Możliwe odpowiedzi: 1. Mickiewicz nie mógł zgodzić się na jeden wzorzec obrazu poetyckiego, 2. Romantycy nie ufali zmysłom i tajemnicy, 3. Mickiewicz unikał w poezji nazw obcych
11
Ćwiczenie 2

Na podstawie multimedium wypisz cechy nowej romantycznej poezji.

R9052ENqi3YgT
Mapa myśli. Lista elementów: Nazwa kategorii: Cechy poezji romantycznejElementy należące do kategorii Cechy poezji romantycznejNazwa kategorii: Nazwa kategorii: Nazwa kategorii: Nazwa kategorii: Nazwa kategorii: Koniec elementów należących do kategorii Cechy poezji romantycznej

Na podstawie multimedium wypisz w punktach cechy nowej romantycznej poezji.

R15LxcpDkEIZz
(Uzupełnij).