Polecenie 1

Dane nam zostało wyrażenie:

Linia 1. d znak równości otwórz nawias okrągły 15 plus a asterysk 2 znak równości znak równości b procent c asterysk 15 zamknij nawias okrągły kreska pionowa kreska pionowa otwórz nawias okrągły a plus c znak równości znak równości b zamknij nawias okrągły ampersant ampersant otwórz nawias okrągły a plus a procent c plus 1 znak równości znak równości b zamknij nawias okrągły kreska pionowa kreska pionowa otwórz nawias okrągły a plus c zamknij nawias ostrokątny b zamknij nawias okrągły ampersant ampersant otwórz nawias okrągły a plus b zamknij nawias ostrokątny c zamknij nawias okrągły.

Policz wartość zmiennej d. Przyjmij następujące wartości zmiennych:

Linia 1. a znak równości 23. Linia 2. b znak równości 26. Linia 3. c znak równości 3.

Specyfikacja problemu:

Dane:

  • a – liczba całkowita

  • b – liczba całkowita

  • c – liczba całkowita

Wynik:

Wartość zmiennej d policzona zgodnie z wyrażeniem zaprezentowanym w poleceniu.

Sprawdź swoje rozwiązanie z prezentacją. Następnie przygotuj podobne zadanie dla kogoś z klasy, a koleżanka lub kolega niech ułożą zadanie dla ciebie.

RN8aue83QFk5X1
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
Źródło: Contentplus.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
1
Polecenie 2

Zapisz wyrażenie zaprezentowane w prezentacji, wykorzystując schemat blokowy lub wybrany język programowania.

RHsyVRWMN4Vw4
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.
RvCaGKuGJLBwA
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.

Zapisz wyrażenie zaprezentowane w prezentacji, wykorzystując wybrany edytor dla języka Python.

RHsyVRWMN4Vw4
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.