Sprawdź się
Pokaż ćwiczenia:
Ćwiczenie 1
Ćwiczenie 2
Ćwiczenie 3
Ćwiczenie 4
Ćwiczenie 5
Wartości warunkujące jakość życia można podzielić na trzy grupy: wartości psychologiczno-moralne, wartości społeczno-kulturowe, wartości techniczno-ekonomiczne. Dopasuj po 3 wartości do każdej wymienionej grupy. wartości psychologiczno-moralne Możliwe odpowiedzi: 1. pochodzenie społeczne, 2. poziom inteligencji, 3. wykształcenie, 4. zadowolenie z pracy, 5. wrodzone cechy psychiczne, 6. sprawność psycho-fizyczna, 7. ceny dóbr i usług, 8. cechy naturalnego środowiska człowieka, 9. dostęp do dóbr i usług wartości społeczno-kulturowe Możliwe odpowiedzi: 1. pochodzenie społeczne, 2. poziom inteligencji, 3. wykształcenie, 4. zadowolenie z pracy, 5. wrodzone cechy psychiczne, 6. sprawność psycho-fizyczna, 7. ceny dóbr i usług, 8. cechy naturalnego środowiska człowieka, 9. dostęp do dóbr i usług wartości techniczno-ekonomiczne Możliwe odpowiedzi: 1. pochodzenie społeczne, 2. poziom inteligencji, 3. wykształcenie, 4. zadowolenie z pracy, 5. wrodzone cechy psychiczne, 6. sprawność psycho-fizyczna, 7. ceny dóbr i usług, 8. cechy naturalnego środowiska człowieka, 9. dostęp do dóbr i usług
Wartości warunkujące jakość życia można podzielić na trzy grupy: wartości psychologiczno-moralne, wartości społeczno-kulturowe, wartości techniczno-ekonomiczne. Dopasuj po 3 wartości do każdej wymienionej grupy.
wykształcenie, cechy naturalnego środowiska człowieka, zadowolenie z pracy, sprawność psychofizyczna, wrodzone cechy psychiczne, dostęp do dóbr i usług, pochodzenie społeczne, poziom inteligencji, ceny dóbr i usług
wartości psychologiczno-moralne | |
---|---|
wartości społeczno-kulturowe | |
wartości techniczno-ekonomiczne |
Ćwiczenie 6
Ćwiczenie 7
Wyjaśnij, dlaczego w województwie warmińsko‑mazurskim gospodarczy poziom życia jest jest niższy niż w innych województwach.
Ćwiczenie 8