Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.
R14feyZUCpznB
Połącz w pary takie same zbiory liczbowe. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5.
Połącz w pary takie same zbiory liczbowe. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5.
R1JSYQcirLEbD1
Ćwiczenie 2
Wskaż wszystkie zbiory opisujące zbiór liczb nieujemnych. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5.
21
Ćwiczenie 3
RRFHYicN70egX
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
R1emuk1h3LWnB
Wybierz odpowiedni przedział dla liczby , jeżeli . Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. Żaden z powyższych.
RUc3nVPI8frPf
Wybierz odpowiedni przedział dla liczby , jeżeli . Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4.
R1WBXF9hP9Y15
Wybierz odpowiedni przedział dla liczby , jeżeli . Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. Żaden z powyższych.
21
Ćwiczenie 4
RnGpEAsGuagQa
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
R1VgQuM36ZHvy
Wybierz odpowiedni przedział liczbowy dla liczby , jeżeli . Możliwe odpowiedzi: 1. , 2.
Rk1mfqiwB3p0E
Wybierz odpowiedni przedział liczbowy dla liczby , jeżeli . Możliwe odpowiedzi: 1. , 2.
RZAG3naiQIui6
Wybierz odpowiedni przedział liczbowy dla liczby , jeżeli . Możliwe odpowiedzi: 1. , 2.
R3Zg52EgIa0pU2
Ćwiczenie 5
Zaznacz wszystkie zdania prawdziwe, wiedząc, że , . Możliwe odpowiedzi: 1. Najmniejszą liczbą naturalną należącą do zbioru jest liczba ., 2. Największą liczbą całkowitą nienależącą do zbioru jest liczba ., 3. Najmniejszą liczbą całkowitą nienależącą do zbioru jest liczba ., 4. Największą liczbą całkowitą należącą do zbioru jest liczba ., 5. Najmniejszą liczbą całkowitą należącą do zbioru jest liczba .
RAK7l0AE8NNQ52
Ćwiczenie 6
Połącz zbiór z jego dopełnieniem. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4.
Połącz zbiór z jego dopełnieniem. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4.
Ćwiczenie 7
Na rysunku zaznaczono zbiór punktów .
Ry7BC1mYiVxXq
Ilustracja przedstawia układ współrzędnych z poziomą osią X od minus pięciu do pięciu oraz z pionową osią Y od minus trzech do trzech. Na płaszczyźnie narysowano dwie proste przecinające się. Pionowa prosta narysowana jest linią przerywaną i określa ją wzór . Pozioma prosta narysowana jest linią ciągłą i określa ją wzór . Proste przecinają się w niezamalowanym punkcie o współrzędnych . Proste te dzielą płaszczyznę na cztery części, przy czym jedną z nich zamalowano. Zamalowana część znajduje w prawej górnej części, czyli część powyżej poziomej prostej i po prawo od pionowej prostej.
R1Qe15EFuLcBB
Wskaż warunek, który określa ich współrzędne. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4.
RUNEMxxHMrFNi3
Ćwiczenie 8
Zaznacz poprawną odpowiedź. Jeśli , to: Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4.