1
Pokaż ćwiczenia:

Zadanie 3

Pewien bank w Bajtolandii poinformował swoich klientów, że aby zadbać o bezpieczeństwo transakcji, wszystkie numery kont zostaną zmienione na takie, które będą palindromicznymi (czyli takimi, które nie zmieniają się, jeśli ich znaki zapisze się w odwrotnej kolejności) łańcuchami znaków składającymi się tylko z cyfr, w tym z co najmniej czterech cyfr 0 oraz większej liczby innych niż 0 cyfr nieparzystych niż parzystych. By zmienić numer konta, klient powinien zgłosić się do banku z odpowiednim wnioskiem.

Po miesiącu sprawdzono, czy wszyscy klienci zgłosili się do banku z wnioskiem o zmianę numeru konta.

Dany jest plik konta.txt zawierający 100 numerów kont zapisanych w osobnych wierszach. Każdy numer konta jest łańcuchem znaków składającym się z 26 cyfr.

R8ZJUvMJGWFkR

Przycisk do pobrania pliku TXT z treścią zadania.

Plik TXT o rozmiarze 2.73 KB w języku polskim

Napisz program, który sprawdzi, ilu klientów banku zmieniło numer konta. Wynik zapisz do pliku konta2.txt.

Do oceny oddajesz:

  • plik konta2.txt zawierający odpowiedź (liczbę naturalną),

  • plik(i) z komputerową realizacją zadania (kodem programu).

21
Ćwiczenie 1

JĘZYK C++

RSsRm3Ol7L5Df
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
21
Ćwiczenie 2

JĘZYK JAVA

RgcImOtvTZqWh
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
21
Ćwiczenie 3

JĘZYK PYTHON

R9UfKNEOESiLt
Wybierz dowolne angielskie słówko ze słowniczka i zapytaj kolegę o jego znaczenie.

Odpowiedź do zadania

Odpowiedź do zadania znajduje się w pliku konta2.txt.

RxKw4puoX2zTP

Przycisk do pobrania pliku TXT z odpowiedzią do zadania.

Plik TXT o rozmiarze 2.00 B w języku polskim