Sprawdź się
Match the sentences with their translations.
Połącz zdania z ich tłumaczeniami.
Explore the clocks and drag the correct hours underneath.
Spójrz na zegarki, a następnie przeciągnij pod nie właściwe godziny.
Match the school subjects with their definitions.
Połącz nazwy przedmiotów szkolnych z ich definicjami.
Match the names of school subjects to the pictures.
Połącz nazwy przedmiotów szkolnych z ilustracjami.
Drag the words from the box to fill in the gaps.
Przeciągnij wyrazy z ramki w odpowiednie luki.
- I love 1. ICT, 2. Geography, 3. History, 4. Art, 5. Maths classes. I love using computers!
- My sister doesn’t like 1. ICT, 2. Geography, 3. History, 4. Art, 5. Maths. It’s all about the past.
- I paint a lot, so 1. ICT, 2. Geography, 3. History, 4. Art, 5. Maths is my favourite subject.
- You can use a map! Do you like 1. ICT, 2. Geography, 3. History, 4. Art, 5. Maths?
- I hate numbers! I don’t like 1. ICT, 2. Geography, 3. History, 4. Art, 5. Maths classes.
Learn what the students like and dislike. Then, match the timetables with the correct names.
Przeczytaj, co lubią, a czego nie lubią uczniowie, a następnie połącz plany lekcji z imionami osób, do których one należą.
Which timetable best fits each student? Match the two.
Który plan lekcji najlepiej pasuje do każdego z uczniów? Połącz opisy z planami lekcji.
Type the missing words to complete the text below.
Wpisz brakujące wyrazy, tak aby uzupełnić poniższy tekst.
Write when each class starts and begins in the gaps.
Uzupełnij luki informacjami o tym, kiedy zaczyna i kończy się każda lekcja.
Study the school timetable below. Write when each class begins and ends.
Spójrz na poniższy plan lekcji. Napisz, kiedy zaczyna się i kończy każda lekcja.

Write answers to the questions. Each answer should be at least one sentence long.
Odpowiedz pisemnie na pytania. Każda odpowiedź powinna składać się z co najmniej jednego zdania.
What time do you start lessons on Monday?
What time do you finish lessons on Tuesday?
What lessons do you have on Wednesday?
Write an email to your friend from England about your timetable for Friday. In the email:
write when each class begins and finishes;
write when your lunch breaks starts and ends;
explain which class is your favourite.
Your answer shouldn’t be shorter than 50 words.
Napisz do przyjaciela/przyjaciółki z Anglii e‑mail na temat swojego piątkowego planu lekcji. W e‑mailu:
napisz, kiedy zaczyna się i kończy każda lekcja;
napisz, kiedy zaczyna się i kończy twoja przerwa obiadowa;
wyjaśnij, która lekcja jest twoją ulubioną.
Twoja wypowiedź nie powinna być krótsza niż 50 wyrazów.
Napisz swoją wypowiedź w języku angielskim. Podpisz się jako XYZ.
Rozwiń swoją wypowiedź w każdym z trzech podpunktów, tak aby osoba nieznająca polecenia w języku polskim uzyskała wszystkie wskazane w nim informacje. Pamiętaj, że długość wypowiedzi powinna wynosić co najmniej 50 wyrazów.