1
Pokaż ćwiczenia:
1
Ćwiczenie 1
R1WrpfRTCHFBF
Pokeballe
Pokeballe
Źródło: tylko do użytku edukacyjnego.
R1Jqie9DlBHGq
(Uzupełnij).
1
Ćwiczenie 2
R1dEassPidWqt
Podaj parametry opisujące różne materiały. Materiał szkła Możliwe odpowiedzi: 1. Roughness, 2. Color, 3. Color, 4. Metalic, 5. IOR, 6. Color, 7. Roughness, 8. Transmission, 9. Roughness Materiał metaliczny Możliwe odpowiedzi: 1. Roughness, 2. Color, 3. Color, 4. Metalic, 5. IOR, 6. Color, 7. Roughness, 8. Transmission, 9. Roughness Materiał tworzyw sztucznych Możliwe odpowiedzi: 1. Roughness, 2. Color, 3. Color, 4. Metalic, 5. IOR, 6. Color, 7. Roughness, 8. Transmission, 9. Roughness
1
Ćwiczenie 3
R1Qy2Slm1OoyF
Co należy zrobić, aby zmienić materiał na bardziej matowy? Możliwe odpowiedzi: 1. Ustawić kolor na czarny (kolor czarny nie błyszczy)., 2. Wyłączyć przezroczystość i włączyć odbijalność światła., 3. Zmniejszyć wartość parametru Roughness, np. aż do zera., 4. Zwiększyć wartość parametru Roughness do 1.
2
Ćwiczenie 4
R1c3IR49P4pZO
Czym jest materiał w grafice 3D? Możliwe odpowiedzi: 1. Materiał jest tym samym co tekstura., 2. Materiał jest "wyglądem" obiektu., 3. Materiał to np. drewno, z którego buduje się domy., 4. Nie ma pojęcia takiego jak materiały w scenie 3D, ponieważ wszystkie obiekty są wirtualne.
2
Ćwiczenie 5

Wyrenderuj prostopadłościan, który będzie wyglądać jak sztabka złota.

2
Ćwiczenie 6

Wyrenderuj szklaną kulę.

3
Ćwiczenie 7

Wyrenderuj uproszczony model jagody.

3
Ćwiczenie 8
RoMYMO6io8nrv
Przeanalizuj problem renderowania obiektu przypominającego szybę. O czym należy pamiętać? Na co należy zwrócić uwagę, jeśli chcemy ten obiekt umieścić przed innym? (Uzupełnij).