Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
1
Pokaż ćwiczenia:
R1eCzSiNEPSLB1
Ćwiczenie 1
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
Źródło: Englishsquare.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
1
Ćwiczenie 1
Rmslu0oDAjr4P
Rs6fDKinSRotB1
Ćwiczenie 2
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
RJw5AF52RNemT1
Ćwiczenie 3
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.
1
RBfDbUeiZoVu721
Ćwiczenie 4
2
Ćwiczenie 4
R1Iu3YIBAT7Zq
RLX8t9O4Bb2RZ2
Ćwiczenie 5
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
Rh59S3CSgYWPa2
Ćwiczenie 6
Łączenie par. Określ poprawność poniższych stwierdzeń.. Rdzeń przedłużony wszystkich ryb jest niewielki, ze względu na obecność narządu linii nabocznej.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Śródmózgowie ptaków jest duże i szerokie, ze względu na bardzo dobrze rozwinięty narząd wzroku.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Ryby chrzęstnoszkieletowe mają duże śródmózgowie oraz słabo rozwinięte kresomózgowie.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Móżdżek płazów jest niewielką, spłaszczoną i słabo rozwiniętą strukturą.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
311
Ćwiczenie 7
R1F6n36S0iIph
RhaRAp4WoLNuQ
Na podstawie analizy schematu i własnej wiedzy opisz najważniejsze cechy mózgowia poszczególnych grup zwierząt. (Uzupełnij).
RFgkTcLqs2E8e
R1341WIPGHYgH
RZf3Ozy53pXAZ
31
Ćwiczenie 8
Rx20TeHrDHRiu
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.