1
Pokaż ćwiczenia:
RDAv3oKoUsUm71
Ćwiczenie 1
Wskaż wszystkie zdania prawdziwe.
R6HYvwlTlDsL41
Ćwiczenie 2
Rodzielczość grafik internetowych wystarczy, gdy będzie wynosiła wartość Możliwe odpowiedzi: 1. 20, 2. 70, 3. 72, 4. 100

Pobierz paczkę ze wszystkimi grafikami do ćwiczeń

RCLnUKxvJxShz

Przycisk do pobrania pliku ZIP ze zdjęciami.

Źródło: domena publiczna.
Plik ZIP o rozmiarze 12.95 MB w języku polskim
1
Ćwiczenie 3

Pobierz plik, a następnie w programie graficznym rozjaśnij zdjęcie i ociepl jego barwy.

RLdVhdMQfmP7D
Źródło: Johann, dostępny w internecie: pexels.com [dostęp 28.10.2022], domena publiczna.
Przykładowe rozwiązanieazurewhite
1
Ćwiczenie 4

Pobierz plik, a następnie korzystając z poznanych narzędzi i technik, dodaj realistyczny cień do piłki.

R18Vbr7kUHsTX
Źródło: Contentplus.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Przykładowe rozwiązanieazurewhite
2
Ćwiczenie 5

W programie graficznym stwórz projekt psiej adresówki – zawieszki w kształcie kości – z imieniem czworonoga i z numerem telefonu do właściciela.

Przykładowe rozwiązanieazurewhite
2
Ćwiczenie 6

Utwórz wizytówkę dla psiego behawiorysty, w tle użyj gradientu i dodaj informacje osobiste. Przygotuj plik w formacie gotowym do druku ze spadem.

Dane do umieszczenia na wizytówce:
Jan Kowalski
tel. 832 932 123
jankowalski@behawiorysta.pl
Psi behawiorysta

Przykładowe rozwiązanieazurewhite
2
Ćwiczenie 7

Korzystając z poznanych narzędzi, utwórz logo dla weterynarza.

Przykładowe rozwiązanieazurewhite
3
Ćwiczenie 8

Pobierz plik, a następnie korzystając z załączonego zdjęcia znak.jpeg, utwórz w nowym dokumencie napis „sprzątaj po swoim psie” i przenieś go na zdjęcie z tabliczką. Pamiętaj, by dopasować napis w odpowiedniej perspektywie.

R6KB0WzZTp8Jf
Źródło: Tim Mossholder, dostępny w internecie: pexels.com [dostęp 29.11.2022], domena publiczna.
Przykładowe rozwiązanieazurewhite
3
Ćwiczenie 9

Pobierz plik, a następnie za pomocą narzędzi do selekcji wytnij budę i psa z tła oraz ukryj karabińczyka z łańcuchem przyczepionym do obroży.

RX15l9VnVsIN0
Źródło: Contentplus.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Przykładowe rozwiązanieazurewhite
3
Ćwiczenie 10

Przygotuj mockup t‑shirtu: projekt, wyglądający jak faktyczny nadruk na koszulce. Wykorzystaj do tego załączone pliki.

Przykładowe rozwiązanieazurewhite