Pogrupuj poprawne możliwości. Epistemologia synonimiczna nazwa: Możliwe odpowiedzi: 1. Co powinienem/powinnam jako człowiek i dlaczego?, 2. gnoseologia, 3. cnota, 4. Jak przebiega proces ludzkiego poznawania świata?, 5. W jaki sposób konstruujemy nasze przekonania o świecie?, 6. Jak powinniśmy postępować, aby zachowywać się moralnie?, 7. Na czym polega idea piękna?, 8. estetyka, 9. piękno, 10. Na czym polega fenomen ludzkich zachowań?, 11. logika, 12. teoria poznania naukowego, 13. poznanie, 14. etyka, 15. dusza, 16. przekonanie, 17. mniemanie, 18. Kiedy nasze przekonania są prawdziwe, a kiedy się mylimy?, 19. Kiedy i w jakich warunkach przypisujemy czemuś wartość?, 20. Czym jest prawda i czy w ogóle możemy o niej mówić?, 21. W jaki sposób poprawnie badać historię?, 22. wartość, 23. Czym jest filozofia? główne pojęcia: Możliwe odpowiedzi: 1. Co powinienem/powinnam jako człowiek i dlaczego?, 2. gnoseologia, 3. cnota, 4. Jak przebiega proces ludzkiego poznawania świata?, 5. W jaki sposób konstruujemy nasze przekonania o świecie?, 6. Jak powinniśmy postępować, aby zachowywać się moralnie?, 7. Na czym polega idea piękna?, 8. estetyka, 9. piękno, 10. Na czym polega fenomen ludzkich zachowań?, 11. logika, 12. teoria poznania naukowego, 13. poznanie, 14. etyka, 15. dusza, 16. przekonanie, 17. mniemanie, 18. Kiedy nasze przekonania są prawdziwe, a kiedy się mylimy?, 19. Kiedy i w jakich warunkach przypisujemy czemuś wartość?, 20. Czym jest prawda i czy w ogóle możemy o niej mówić?, 21. W jaki sposób poprawnie badać historię?, 22. wartość, 23. Czym jest filozofia? zadawane pytania: Możliwe odpowiedzi: 1. Co powinienem/powinnam jako człowiek i dlaczego?, 2. gnoseologia, 3. cnota, 4. Jak przebiega proces ludzkiego poznawania świata?, 5. W jaki sposób konstruujemy nasze przekonania o świecie?, 6. Jak powinniśmy postępować, aby zachowywać się moralnie?, 7. Na czym polega idea piękna?, 8. estetyka, 9. piękno, 10. Na czym polega fenomen ludzkich zachowań?, 11. logika, 12. teoria poznania naukowego, 13. poznanie, 14. etyka, 15. dusza, 16. przekonanie, 17. mniemanie, 18. Kiedy nasze przekonania są prawdziwe, a kiedy się mylimy?, 19. Kiedy i w jakich warunkach przypisujemy czemuś wartość?, 20. Czym jest prawda i czy w ogóle możemy o niej mówić?, 21. W jaki sposób poprawnie badać historię?, 22. wartość, 23. Czym jest filozofia? niepasujące elementy: Możliwe odpowiedzi: 1. Co powinienem/powinnam jako człowiek i dlaczego?, 2. gnoseologia, 3. cnota, 4. Jak przebiega proces ludzkiego poznawania świata?, 5. W jaki sposób konstruujemy nasze przekonania o świecie?, 6. Jak powinniśmy postępować, aby zachowywać się moralnie?, 7. Na czym polega idea piękna?, 8. estetyka, 9. piękno, 10. Na czym polega fenomen ludzkich zachowań?, 11. logika, 12. teoria poznania naukowego, 13. poznanie, 14. etyka, 15. dusza, 16. przekonanie, 17. mniemanie, 18. Kiedy nasze przekonania są prawdziwe, a kiedy się mylimy?, 19. Kiedy i w jakich warunkach przypisujemy czemuś wartość?, 20. Czym jest prawda i czy w ogóle możemy o niej mówić?, 21. W jaki sposób poprawnie badać historię?, 22. wartość, 23. Czym jest filozofia?
Pogrupuj poprawne możliwości. Epistemologia synonimiczna nazwa: Możliwe odpowiedzi: 1. Co powinienem/powinnam jako człowiek i dlaczego?, 2. gnoseologia, 3. cnota, 4. Jak przebiega proces ludzkiego poznawania świata?, 5. W jaki sposób konstruujemy nasze przekonania o świecie?, 6. Jak powinniśmy postępować, aby zachowywać się moralnie?, 7. Na czym polega idea piękna?, 8. estetyka, 9. piękno, 10. Na czym polega fenomen ludzkich zachowań?, 11. logika, 12. teoria poznania naukowego, 13. poznanie, 14. etyka, 15. dusza, 16. przekonanie, 17. mniemanie, 18. Kiedy nasze przekonania są prawdziwe, a kiedy się mylimy?, 19. Kiedy i w jakich warunkach przypisujemy czemuś wartość?, 20. Czym jest prawda i czy w ogóle możemy o niej mówić?, 21. W jaki sposób poprawnie badać historię?, 22. wartość, 23. Czym jest filozofia? główne pojęcia: Możliwe odpowiedzi: 1. Co powinienem/powinnam jako człowiek i dlaczego?, 2. gnoseologia, 3. cnota, 4. Jak przebiega proces ludzkiego poznawania świata?, 5. W jaki sposób konstruujemy nasze przekonania o świecie?, 6. Jak powinniśmy postępować, aby zachowywać się moralnie?, 7. Na czym polega idea piękna?, 8. estetyka, 9. piękno, 10. Na czym polega fenomen ludzkich zachowań?, 11. logika, 12. teoria poznania naukowego, 13. poznanie, 14. etyka, 15. dusza, 16. przekonanie, 17. mniemanie, 18. Kiedy nasze przekonania są prawdziwe, a kiedy się mylimy?, 19. Kiedy i w jakich warunkach przypisujemy czemuś wartość?, 20. Czym jest prawda i czy w ogóle możemy o niej mówić?, 21. W jaki sposób poprawnie badać historię?, 22. wartość, 23. Czym jest filozofia? zadawane pytania: Możliwe odpowiedzi: 1. Co powinienem/powinnam jako człowiek i dlaczego?, 2. gnoseologia, 3. cnota, 4. Jak przebiega proces ludzkiego poznawania świata?, 5. W jaki sposób konstruujemy nasze przekonania o świecie?, 6. Jak powinniśmy postępować, aby zachowywać się moralnie?, 7. Na czym polega idea piękna?, 8. estetyka, 9. piękno, 10. Na czym polega fenomen ludzkich zachowań?, 11. logika, 12. teoria poznania naukowego, 13. poznanie, 14. etyka, 15. dusza, 16. przekonanie, 17. mniemanie, 18. Kiedy nasze przekonania są prawdziwe, a kiedy się mylimy?, 19. Kiedy i w jakich warunkach przypisujemy czemuś wartość?, 20. Czym jest prawda i czy w ogóle możemy o niej mówić?, 21. W jaki sposób poprawnie badać historię?, 22. wartość, 23. Czym jest filozofia? niepasujące elementy: Możliwe odpowiedzi: 1. Co powinienem/powinnam jako człowiek i dlaczego?, 2. gnoseologia, 3. cnota, 4. Jak przebiega proces ludzkiego poznawania świata?, 5. W jaki sposób konstruujemy nasze przekonania o świecie?, 6. Jak powinniśmy postępować, aby zachowywać się moralnie?, 7. Na czym polega idea piękna?, 8. estetyka, 9. piękno, 10. Na czym polega fenomen ludzkich zachowań?, 11. logika, 12. teoria poznania naukowego, 13. poznanie, 14. etyka, 15. dusza, 16. przekonanie, 17. mniemanie, 18. Kiedy nasze przekonania są prawdziwe, a kiedy się mylimy?, 19. Kiedy i w jakich warunkach przypisujemy czemuś wartość?, 20. Czym jest prawda i czy w ogóle możemy o niej mówić?, 21. W jaki sposób poprawnie badać historię?, 22. wartość, 23. Czym jest filozofia?