Sprawdź się
Połącz termin z definicją.
pojedyncza ściana modelu., pojedynczy punkt w przestrzeni., odcinek łączący ze sobą dwa wierzchołki.
| Wierzchołek / Vertex | |
| Krawędź / Edge | |
| Wielokąt / Face, Polygon |
Uporządkuj elementy w kolejności, w jakiej zazwyczaj przebiega proces tworzenia grafiki 3D.
- Modelowanie
- Postprodukcja
- Renderowanie
- Teksturowanie
- Koncepcja
Wskaż osie, które w pracy nad grafiką 3D określają współrzędne obiektów.
- X
- Y
- Z
- Q
- P
- V
Dokończ zdanie.
W Blenderze, aby usunąć obiekt, musimy…
-
kliknąć go lewym klawiszem myszy i wcisnąć klawisz
XlubDeletena klawiaturze. - przeciągnąć go do kosza.
- kliknąć go prawym klawiszem myszy i wybrać opcję usuwania z menu.
Spróbuj odtworzyć w Blenderze operacje wykonywane w filmie i osiągnąć podobny rezultat.

Film dostępny pod adresem /preview/resource/RLxQi8iDfuzDG
Zaprojektowana jest pralka. Z paska narzędzi wybrany jest cube, który jest następnie powiększony i wydłużony w pionie. Obok tworzony jest torus, ustawiony w pionie zostaje przeniesiony na istniejący prostopadłościan i umieszczony na przedniej ścianie - nieco w niej zatopiony. To drzwi pralki. Kolejno wybierany jest ponownie cube, pomniejszony służy za szufladkę na proszek - umieszczony jest po lewej stronie dużego prostopadłościanu. Na końcu kolejny cube jest spłaszczony i przeniesiony na górną część pralki. Dopasowany jest wielkością do jej górnej części.
Zapoznaj się z poniższą ilustracją. Spróbuj samodzielnie odtworzyć ten model w Blenderze.

Zapoznaj się z kolejną ilustracją i ponownie odtwórz ją w Blenderze.
